اعلام فراخوان شرکت در طرح «تربیت دانشجو‌معلم قرآن» در البرز
کد خبر: 4118905
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

اعلام فراخوان شرکت در طرح «تربیت دانشجو‌معلم قرآن» در البرز

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی البرز از برگزاری طرح ملی «تربیت دانشجومعلم قرآن کریم» در این استان با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور خبر داد.

سعید قاسمی جیردهی معاون فرهنگی جهادددانشگاهی البرز

سعید قاسمی‌جیردهی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری طرح ملی «تربیت دانشجومعلم قرآن کریم» خبر داد و گفت: این طرح به همت این نهاد و مشارکت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود و فراخوان آن در البرز اعلام شد.

وی دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان را از مخاطبان این طرح دانست و افزود: شرکت‌کنندگان در قالب این طرح به‌مدت ۱۰۰ ساعت زیر نظر اساتید مجرب آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و مهارت‌های نظری و عملی را کسب خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی اعطا می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک https://formafzar.com/form/raqee نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قاسمی‌جیردهی مهلت ثبت‌نام در این دوره را تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری ذکر کرد و یادآور شد: سال گذشته استقبال خوبی از این طرح داشتیم و امیدواریم امسال هم این طرح به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

انتهای پیام
captcha