452 پروژه محرومیت‌زدایی در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 4118540
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

452 پروژه محرومیت‌زدایی در البرز اجرا می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، 452 پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار این استان اجرا می‌شود.

بسیج سازندگی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی البرز، مهران طیران، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز اظهار کرد: فعالیت ۱۰۰ گروه خدمات‌رسان جهادی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در مناطق کم‌برخوردار این استان آغاز شد.

وی افزود: فعالیت این گروه‌های جهادی بسیج در عرصه‌های مختلف همچون عمرانی، سلامت، فنی (تعمیرات وسایل گرمایشی) و انواع مشاوره در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین البرز متمرکز شده است.

این مسئول یکی دیگر از محورهای خدمات‌رسانی را برگزاری میزخدمت در مناطق تحت پوشش بیان کرد و گفت: با برگزاری میز خدمت نیازهای ساکنان مناطق کم‌برخوردار شناسایی و با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تحقق آنها اقدام خواهد شد.

طیران برگزاری نشست‌های مردم و مسئولان در سطح محله‌های ۳۳گانه طرح کرامت را از دیگر برنامه‌های بسیج برشمرد و افزود: در این نشست‌ها مشکلاتی در زمینه آب، فاضلاب، برق و راه روستائیان و مناطق کم‌برخوردار بررسی می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی دیگر محور خدمات‌رسانی در دهه فجر است، افزود: ۴۵۲ پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان البرز گشایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها حدود ۷۲ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از آن توسط سپاه پاسداران و بخشی نیز از طریق کمک‌های مردمی و دستگاهای اجرایی تأمین شده است.

طیران این طرح‌ها را در حوزه راه، جهاد آبرسانی، ساخت و نوسازی مدرسه، مسجد، خانه محروم و قنات عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha