200 فضای آموزشی در البرز احداث می‌شود
کد خبر: 4116026
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

200 فضای آموزشی در البرز احداث می‌شود

علی حجرگشت گفت: قرار است ۲۰۰ فضای آموزشی تا دو سال آینده در استان البرز احداث شود که امیدواریم با تلاش و مشارکت خیرین، نهادها، سازمان‌ها و دولت شاهد افتتاح این مدارس باشیم.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز

به گزارش ایکنا از البرز، علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز، یکم بهمن‌ماه در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش این استان گفت: شهدای امنیت همانند بسیجی شهید سیدروح‌اله عجمیان، مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان است، افزود: شهدای مدافع امنیت با خون‌های مطهر خود موجب شکست اهداف دشمنان شدند و برای برافراشتن پرچم ایران اسلامی و تداوم عزت و صلابت این نظام مقدس جان خود را فدا کردند. همه ما مدیون شهدای امنیت هستیم و به‌طور حتم راه این دلاورمردان با قدرت ادامه خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه استان البرز با فقر سرانه آموزشی روبه‌روست، اضافه کرد: بنیاد علوی ۶۰۰ کلاس درس در جهاد مدرسه‌سازی احداث می‌کند که پنج پروژه ۱۲ کلاسه آن در البرز است.

وی تصریح کرد: قرار است ۲۰۰ فضای آموزشی تا دو سال آینده در استان البرز احداث شود که امیدواریم با تلاش و مشارکت خیرین، نهادها، سازمان‌ها و دولت شاهد افتتاح این مدارس باشیم. با توجه به تراکم بالای دانش‌آموزی در البرز، ساخت مدارس جدید با مشارکت خیرین و دولت می‌تواند در کاهش تراکم دانش‌آموزان در کلاس‌های درس تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام
captcha