ثبت‌نام 2600 نفر در مسابقات قرآنی محلات کرج
کد خبر: 4113839
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

ثبت‌نام 2600 نفر در مسابقات قرآنی محلات کرج

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی شهرداری کرج گفت: تاکنون دو هزار و 600 نفر برای شرکت در هفتمین دوره مسابقات قرآنی محلات یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید روح‌الله عجمیان ثبت‌نام کرده‌اند.

وحید قاسمی‌وند، رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی شهرداری کرج

وحید قاسمی‌وند، رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات قرآنی محلات یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید روح‌الله عجمیان ویژه خواهران و برادران در کرج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام این دوره مسابقات از اول دی‌ماه آغاز شده و تا ۲۰ دی‌ماه ادامه داشت، گفت: علی‌رغم پایان مهلت ثبت‌نام همچنان فرصت شرکت در این مسابقه وجود دارد و سایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بسته نشده است.

قاسمی‌وند با اشاره به اینکه این مسابقات در رده‌های سنی ۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۸ سال، ۱۹ تا ۴۰ سال و ۴۱ سال به بالا برگزار می‌شود، گفت: مسابقات در ۶۰ محله از مناطق ده‌گانه شهرداری کلانشهر کرج در بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و به کلیه شرکت‌کنندگان در این مسابقه هدیه‌ای اعطا خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: نفرات برتر هر منطقه نیز هدایایی دریافت خواهند کرد. در ضمن نفراتی که حائز حد نصاب شوند به مرحله نهایی این مسابقات را ه پیدا می‌کنند و به نفرات برتر این مرحله جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی شهرداری کرج در پایان گفت: مسابقات در مساجد، مؤسسات قرآنی، شعب جامعة‌القرآن، فرهنگسراها و مدارس سطح شهر کرج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha