نشست مجازی «زنان، نیکوکاری و پیشرفت ایران» برگزار می‌شود
کد خبر: 4113804
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
به همت دبیرخانه همایش ملی خیر ماندگار

نشست مجازی «زنان، نیکوکاری و پیشرفت ایران» برگزار می‌شود

«زنان، نیکوکاری و پیشرفت ایران» عنوان دومین پیش‌همایش چهارمین همایش ملی خیر ماندگار است که 24 دی‌ماه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

نیکوکاری و امر خیر

به گزارش ایکنا از اصفهان، دومین پیش‌همایش چهارمین همایش ملی خیر ماندگار با عنوان «زنان، نیکوکاری و پیشرفت ایران» در روز شنبه، 24 دی‌ماه از ساعت 9 تا 12 در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

نزهت احمدی، دانشیار گروه تاریخ دانشگاه اصفهان، مرضیه استکی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان و مهری بهار، دانشیار دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، سخنرانان این نشست هستند و دبیری نشست را محمدصالح طیب‌نیا، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان و رئیس پژوهشکده آلاء بر عهده دارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند در زمان برگزاری به لینک https://b2n.ir/4th_conf مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، چهارمین همایش ملی خیر ماندگار با موضوع «ظرفیت‌ها و کارکردهای نیکوکاری و وقف در پیشرفت ایران؛ ارزیابی وضعیت اکنون و چشم‌انداز آینده» در روزهای 13 و 14 اسفندماه سال جاری به همت پژوهشکده آلاء، بنیاد خیریه راهبری آلاء، دانشگاه اصفهان و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

تقویت و ارتقای جایگاه پژوهش و نوآوری و تولید علم نافع در حوزه امر خیر، ایجاد فرصت گرد‌همایی و گفت‌وگوی عالمان و پژوهشگران در حوزه امر خیر، زمینه‌سازی برای نزدیک‌‎‌تر شدن بازیگران عرصه پیشرفت در بخش‌های دولتی، خصوصی و غیردولتی، هدایت فعالیت‌های خیریه به دانش‌بنیان شدن، تلاش برای ایجاد ساختارهای رسمی در راهبری امر خیر در ایران، جلب توجه سیاستگذاران حوزه عمومی به امر خیر و نقش آن در حیات اجتماعی و گفتمان‌سازی درباره امر خیر و تأثیر آن در مدیریت جامعه، اهداف این همایش را تشکیل می‌دهد.

چهارمین همایش ملی خیر ماندگار در هفت محور «مباحث نظری حوزه پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف»، «تجربه‌های جهانی مربوط به پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف»، «مطالعه و ارزیابی تجربه‌های ملی مربوط به پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف»، «مطالعه و ارزیابی نقش نهادهای اجتماعی در پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف»، «آسیب‏‌ها و چالش‌های پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف»، «بازخوانی تجربه‌های خرد و بسترهای پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف در ایران» و «ایده‌های نو برای پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری در ایران» برگزار می‌شود.

مهلت ارسال مقالات به این همایش تا 15 بهمن‌ماه سال جاری تمدید شده است و علاقه‌مندان برای ارسال مقالات خود می‌توانند به نشانی http://conf.ala.org.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha