بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 4113034
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در مازندران برگزار می‌شود

کارشناس قرآن و نماز معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از برگزاری بخش آوایی مرحله دانشگاهی سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در این دانشگاه خبر داد.

حبیب الله طالقان غفاری

حبیب‌الله طالقان‌غفاری، کارشناس قرآن و نماز معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از برگزاری مرحله مقدماتی سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در دانشگاه مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نوآوری قرآنی، در دو رده دانشجویی دختر و پسر برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش آوایی در رشته‌های قرآئت، تحقیق، ترتیل و حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 ،10 و 5 جز، قرآن کریم، اذان، تواشیح‌خوانی، هم‌خوانی قرآن کریم و مداحی برگزار می‌شود.

غفاری با بیان اینکه دانشجویان می توانند در در دو رشته غیر هم بخش شرکت کنند، تصریح کرد: حفظ مرحله دانشگاهی به صورت کتبی به همراه آزمون معارفی برگزار می‌شود و زمان برگزاری حفظ در مرحله دانشگاهی به صورت کتبی هفته اول اسفندماه برگزار خواهد شد.

کارشناس قرآن و نماز معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران با بیان اینکه ثبت نام در این مرحله 8 اسفندماه صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: مسابقه آوایی دهم بهمن‌ماه ساعت 9 صبح ویژه بانوان در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و ویژه آقایان در سالن اجتماعات  دانشکده علوم ریاضی برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مرحله از مسابقات می‌توانند با شماره تلفن 01135303434 معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران تماس حاصل کنند و یا به آدرس کانال رسمی سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت در پیام رسان ایتا   QURN۳۷DMSRT(HTTAA.COM/QURAN۳۷MSRT)@، یا به آدرس سامانه: QURAN۳۷.DMSRTIR مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha