نگاه فراسلیقه‌ای به انسانیت برخاسته از مکتب اهل بیت و شیوه حاج قاسم است
کد خبر: 4111309
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

نگاه فراسلیقه‌ای به انسانیت برخاسته از مکتب اهل بیت و شیوه حاج قاسم است

همرزم شهید سلیمانی گفت: جمعیت هلال‌احمر نگاه فراجناحی، فراقومی و فراسلیقه‌ای به انسانیت دارد که این نگاه برخاسته از مکتب اهل بیت و شیوه حاج قاسم سلیمانی است.

سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار ناصر غزالی‌پور، از همرزمان سردار شهید سلیمانی در مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی که امروز 11 دی ماه، در مجتمع فرهنگی، آموزشی شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برگزار شد، در جمع فعالان جمعیت هلال‌احمر ، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از منش و سیره سردار سلیمانی به‌عنوان یک مکتب یاد می‌کند. حاج قاسم سلیمانی که خود را یک سرباز می‌دانست، اگر در یک کلمه بخواهیم او را تعبیر کنیم او سرباز ولایت بود و آخر هم جان خود را در راه ولایت تقدیم کرد.

وی ضمن بیان خاطراتی از زندگی سردار دل‌ها، بیان کرد: برجستگی و نقطه شاخص ماموریت شما هلال احمری‌ها این است که یک نگاه فراجناحی، فراقومی و فراسلیقه‌ای به انسانیت دارید. این خاصیت کار شماست و این نگاه برخاسته از مکتب اهل بیت و نیز مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

غزالی افزود: ائمه معصومین نگاهشان به جامعه بشریت بود. برای نجات کل بشریت رسالت و ماموریت داشتند که فارغ از هرگونه مرزبندی قومی و جغرافیایی به بشریت خدمت کنند. این مکتب نه تنها راه نجات بشریت است که به اعتراف بسیاری از فرهیختگان جهان از بهترین فضائل و راهکارها برای نجات جامعه بشری است.

همرزم شهید سلیمانی تصریح کرد: نگاه شما فعالان در جمعیت هلال‌احمر نیز اینگونه است. شما در زمان بحران به رنگ، نژاد و قومیت نگاه نمی‌کنید و تنها به کمک حادثه‌دیدگان می‌شتابید.

انتهای پیام
captcha