مسابقه تلاوت‌های مجلسی قرآن در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4107793
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

مسابقه تلاوت‌های مجلسی قرآن در کرمان برگزار شد

معاون صوت و لحن مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان از برگزاری مسابقه تلاوت‌های مجلسی در رشته‌های تحقیق و ترتیل در کرمان خبر داد و گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز با شرکت ۱۸ نفر در محل بیت‌المهدی کرمان برگزار شد.

مسابقه تلاوت‌های مجلسی قرآن در کرمان

حمیدرضا صفاکار، معاون صوت و لحن مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از استان از برگزاری مسابقه تلاوت‌های مجلسی در رشته‌های تحقیق و ترتیل در شامگاه شنبه، ۲۶ آذر‌ماه خبر داد و گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز با شرکت ۱۸ نفر در محل بیت‌المهدی کرمان به‌کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه اجرای این مسابقات در رشته ترتیل(تدویر) در نوع خود بی‌نظیر و برای اولین بار در سطح استان و کشور برگزار شده است، افزود: در این مسابقه در رشته تحقیق ۸ نفر و در رشته ترتیل ۱۰ نفر از قرآن آموزان مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان به رقابت پرداختند.

صفاکار تصریح کرد: در رشته ترتیل(تدویر) آقایان امیدرضا طوسی، امیرعلی حسینی، امیرعباس حسنی و در رشته تحقیق آقایان محمد صالح مؤذن‌زاده، علی صادقی، سیدفواد ابراهیم‌آبادی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

معاون صوت و لحن مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: با هدف ترویج و توسعه آموزش قرآن و به‌منظور تجلیل از شرکت‌کنندگان، به نفرات برتر لوح سپاس و هدایای نقدی اعطا شد.

 

انتهای پیام
captcha