دوره‌های آموزش قرآن برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برگزار شود
کد خبر: 4106735
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

دوره‌های آموزش قرآن برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برگزار شود

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه باید زمینه فعالیت‌های قرآنی برای دانشجویان شهرستانی فراهم شود، بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزش قرآن برای اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تأکید کرد.

شورای مشورتی دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نخستین جلسه شورای مشورتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با هدف برنامه‌ریزی برگزاری مرحله استانی بیست و نهمین جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه سه‌شنبه، ۲۲ آذر با حضور مهناز مردانی، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و اعضای این شورا برگزار شد.

اصغر سپهوند، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این جلسه، با تأکید بر لزوم ایجاد فعالیت‌های انگیزشی و فراهم کردن ظرفیت‌ها برای ورود دانشجویان به مسابقات قرآن، گفت: بسیاری از دانشجویان و هیئت علمی دانشگاه هم پتانسیل ورود به مباحث قرآنی را دادند و منتطر یک تلنگر انگیزشی هستند.

وی با بیان اینکه باید زمینه فعالیت‌های قرآنی برای دانشجویان شهرستانی فراهم شود، بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزش قرآن برای اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تأکید کرد و افزود: در کشور ما مسابقات قرآنی زیاد است که با محبت و ایجاد انگیزه می‌توان بستر حضور پرشور دانشجویان و اساتید را در این مسابقات فراهم کرد.

سپهوند با اشاره به ضرورت دعوت از اساتید روانشناس و برگزاری کارگاه‌های جذب جوانان در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ادامه داد: در دانشگاه‌ها عمده جامعه هدف جوانان هستند لذا می‎طلبد از اساتید قرآنی متخصص در بخش جوانان و نوجوانان استفاده شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تأکید بر لزوم فعال کردن کانون قرآن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: کانون قرآن و عترت دانشگاه، نظرسنجی چگونگی برگزاری فعالیت‌های قرآنی را انجام دهد.

وی تقویت «مفدا» از نظر تجهیزات و پرسنل با هدف انعکاس برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان را امری ضروری دانست و با اشاره به اینکه امروز، مرکز قدرت رسانه است که در علوم پزشکی این رسالت توسط مفدا انجام می‌شود، افزود: وجود کارشناس قرآن و عترت در بخش بانوان نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha