دانشجویان شهید بر قله افتخارات نظام اسلامی می‌درخشند
کد خبر: 4105237
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز:

دانشجویان شهید بر قله افتخارات نظام اسلامی می‌درخشند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با اشاره به اینکه این استان 154 شهید دانشجو به نظام اسلامی تقدیم کرده است، گفت: دانشجویان شهید بر قله افتخارات کشور می‌درخشند.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با تبریک 16 آذر، روز دانشجو به‌ تمامی دانشجویان به‌ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور، به نقش دانشجویان در موفقیت‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشجویان در طول دوران انقلاب اسلامی مجاهدت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند، واقعه ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، 13 آبان سال 1358 و شهادت دانشجوی شهید سیدمحمدحسین علم‌الهدی و یارانش در حماسه کربلایی هویزه در 16 دی‌ماه سال 1358 گواه این مطلب است.

وی با اشاره به واقعه 16 آذر سال 1332 بیان کرد: این واقعه نماد بیداری دانشجویان بصیر مقابل کودتای آمریکایی علیه خواست و اراده ملت ایران بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه وجود بیش از پنج هزار دانشجوی شهید نشان از مجاهدت این عزیزان در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی دارد، گفت: از این تعداد 154 شهید متعلق به استان البرز است.

رستمیان بیان کرد: نام بلند دانشجویان شهید همواره بر تارک افتخارات این کشور می‌درخشد، امروز هم دانشجویان با هوشیاری و بصیرت راه دانشجویان شهید را در تمامی عرصه‌ها ادامه خواهند داد، دانشجویان باید نسبت به جامعه دغدغه داشته باشند و در راستای آبادانی کشور تلاش کنند، آینده کشور به ‌دستان توانمند دانشجویان جوان ساخته خواهد شد و ما باید از این عزیزان به‌خوبی حمایت کنیم.

این مسئول در پایان حمایت همه‌جانبه از دانشجویان شاهد و ایثارگر را وظیفه بنیاد دانست و گفت: امروز نیز بیش از دو هزار و 500 دانشجوی سرافراز شاهد و ایثارگر در رشته‌های مختلف مشغول به تحصیل هستند که بنیاد حامی آنهاست.

انتهای پیام
captcha