معرفی نفرات برتر جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» همدان
کد خبر: 4100426
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۳

معرفی نفرات برتر جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» همدان

نفرات برتر مرحله استانی هفدهمين جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان همدان با رأی مستقیم مردم معرفی شدند.

جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی همدانبه گزارش ایکنا از همدان، هفدهمين دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی مرحله استانی استان همدان و چهارمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان همدان، شب گذشته، 26 آبان‌ به میزبانی شهرستان ملایر و با حضور فعالان قرآنی، قاریان و حافظانی از استان و شهرستان ملایر در موقوفه شادروان سیف الدوله برگزار شد.

در این محفل نورانی ۶ نفر از شهرهای مختلف استان از جمله محسن سلیمانی، حسین فریدفر، سعید بهرام نیا، علی جباری، پیام بحیرایی و پیمان صدفی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم با هم رقابت کردند.

در این رقابت‌ها علی جباری از شهرستان ملایر، پیمان صدفی از همدان و سعید بهرام نیا با رای مستقیم مردم و مستمعین به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب و به مرحله کشوری این جشنواره که دی‌ماه در جزیره قشم برگزار می‌شود، راه یافتند. همچنین پیام بحیرایی از شهرستان نهاوند، حسین فرید فر از شهرستان ملایر و محسن سلیمانی از شهرستان همدان حائز رتبه دوم در این جشنواره شدند.

در این جشنواره دو تن از نوجوانان ملایری نیز به قرائت آیات نورانی وحی پرداختند. همچنین غلامرضا فارسی از قاريان برجسته شهرستان ملایر نیز در پایان به قرائت آیاتی از قرآن پرداخت، در نهایت از 6 نفر قاریان حاضر در این جشنواره تجلیل شد.

در پایان نیز بین حاضران در این محفل معنوی قرعه‌كشی و به ۵ نفر هدایایی اهدا شد. این برنامه با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ملایر، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر، مجمع قاریان و حافظان قرآن این شهرستان و با حضور جمعی از فعالان قرآنی مؤسسه بیت‌الاحزان ملایر برگزار شد.

انتهای پیام
captcha