قرارگاه‌های فرهنگی در جنگ ترکیبی تشکیل شود
کد خبر: 4098320
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

قرارگاه‌های فرهنگی در جنگ ترکیبی تشکیل شود

دبیر جامعه روحانیت شیراز تشکیل قرارگاه فرهنگی در جنگ ترکیبی را کارآمد دانست و گفت: فریب‌خوردگان امروز در اغتشاشات اخیر، دانش‌آموزان مدارس هستند و اگر قرارگاه فرهنگی به موقع تشکیل شده بود شاهد این وضعیت نبودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز، امروز، 18 آبان در نشست مدیران و مسئولان فرهنگی استان فارس با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که در شیراز برگزار شد، گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصادی و فرهنگی بر تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی و اقتصادی تاکید ویژه شده است زیرا تشکیل این قرارگاه‌ها موجب تحقق اهداف خواهد شد.

وی با اشاره به نقش تشکیل قرارگاه‌ها در دوران دفاع مقدس افزود: در ابتدای جنگ در غرب کشور مشکلات و حملاتی داشتیم و با تشکیل قرارگاه سیدالشهدا(ع) تمام حرکت نیروهای رزمنده کنترل شد و در دوران دفاع مقدس تشکیل قرارگاه‌ها بسیار اثرگذار بود.

طاهری تشکیل قرارگاه فرهنگی در جنگ ترکیبی را کارآمد دانست و اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی باید زودتر از اینها به شکل منسجم تشکیل می‌شد. امروز حضور معترضین نوجوانان، نشان می‌دهد در حق معلم و دانش‌آموزان ظلم شده است و فریب خوردگان امروز دانش‌آموزان مدارس هستند و اگر قرارگاه فرهنگی به موقع تشکیل شده بود، شاهد این وضعیت نبودیم.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز در پایان گفت: از ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی برای کمک به آموزش و پرورش باید استفاده شود که متعاقب آن بسیاری مشکلات حل خواهد شد و دانش‌آموزان برای اینده نظام حفظ می‌شوند.

انتهای پیام
captcha