مبارزه با استکبار عبادت است
کد خبر: 4096895
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
امام‌جمعه یزدان‌آباد:

مبارزه با استکبار عبادت است

امام‌جمعه یزدان‌آباد گفت: مرگ بر آمریکایی که می‌گویید عبادت است زیرا آمریکا یک جنایتکار بیش نیست و ما وظیفه داریم از مظلومان دفاع کنبم.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه یزدان آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام جمعه یزدان‌آباد امروز، ۱۳ آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه یزدان‌آباد ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی به سخنی از امام‌علی(ع) اشاره کرد و گفت: در هیچ یک از توشه‌ها به اندازه تقوا، خیری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ممکن است خطا کنیم اما نباید ناامید شویم زیرا امام علی(ع) می‌فرمایند راه نجات استغفار است، به راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و خطاب به دانش‌آموزان گفت: مرگ بر آمریکایی که شما می‌گویید عبادت است زیرا آمریکا یک جنایتکار بیش نیست. شعار و حضور شما دفاع از قرآن است.

امام‌جمعه یزدان‌آباد با بیان اینکه دشمنان به دنبال شایعه‌سازی هستند و حضور مردم در نماز جمعه و راهپیمایی چشم دشمن را کور می‌کند، به تحریم‌های اقتصادی و دارویی اشاره کرد و گفت: چطور می‌شود این کشور متجاوز را دوست داشت. ببینید آمریکا با دخالت چه خون‌های مظلومی را به زمین ریخته است و این‌ها همه جنایت است.

وی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در کشور ما و در کشورهای عراق، کویت، فلسطین، ژاپن و... گفت: ما وظیفه داریم از مردم مظلوم دفاع کنیم و آن را عبادت می‌دانیم. امروز ملت نباید فریب شبهه‌افکنی شیطان بزرگ را بخورد و باید با بصیرت پیش برود.

حجت‌الاسلام یزدان‌آبادی با اشاره پیشرفت‌های مختلف جمهوری اسلامی، گفت: امروز آمریکا، ایران را تهدیدی برای قدرت خود می‌داند و این اقتدار برای ما افتخار است که در جمهوری اسلامی به آن رسیدیم.

 

انتهای پیام
captcha