دشمن از حجاب و موفقیت دختران ایران اسلامی می‌ترسد
کد خبر: 4096481
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

دشمن از حجاب و موفقیت دختران ایران اسلامی می‌ترسد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن از دختران موفق و عفیف و آینده‌ساز این کشور هراس دارد، گفت: بانوان و دختران کشور ما همواره با حجاب در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در صحنه‌ها حضور مؤثر داشته‌اند که همین حجاب و موفقیت دختران باعث ترس دشمن شده است.

آیت الله رسوال فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز، 11 آبان‌ماه در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی که در دبیرستان شاهد دخترانه حضرت خدیجه(س) رشت برگزار شد، با اشاره به موفقیت بانوان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: قبل از انقلاب در کشور پزشک بانو نداشتیم ولی اکنون 30 هزار پزشک متخصص بانو داریم، حتی اولین بانوی خلبان ایرانی اهل گیلان است؛ تا قبل از انقلاب رتبه علمی ما 74 بود ولی الان به رتبه 16 رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمن از دختران موفق و عفیف و آینده‌ساز این کشور هراس دارد، افزود: بانوان و دختران کشور همواره با حجاب در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در صحنه‌ها حضور مؤثر داشته‌اند که همین حجاب و موفقیت دختران باعث ترس دشمن شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه 13 آبان روز جشن ملی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: روزگاری شهید حسین فهمیده با شجاعت و ایثار خود باعث تعجب دشمنان شد، امروز هم جوانان و نوجوانان ما با الگوگیری از این شهید بزرگوار و با ایمان، علم و مهارت خود باعث تعجب دشمنان می‌شوند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، بیان کرد: دشمن امروز حجاب جوانان را هدف قرار داده در حالیکه قانون کشور ما مقید به حجاب است؛ اگر نقد یا اعتراضی دارید بیان کنید اما بر خلاف اسلام و قانون عمل نکنید. حجاب مصونیت است، خانواده‌های ارزشی و فرهیخته و باسواد به حجاب باور و اعتقاد دارند.

وی ادامه داد: شعار «زن، زندگی، آزادی» بهانه‌ای برای حمله دشمن به جمهوری اسلامی شده است، در حالیکه بانوان ما امروز در ایران مثل مردان فرصت علم‌آموزی، تحصیل و اشتغال دارند اما دشمن از فوت یک دختر جوان علیه نظام سوء استفاده کرده، در حالیکه طی یک‌سال گذشته ۳۰ زن و دختر جوان در آمریکا توسط پلیس کشته شدند و اعتراضات مردمی در فرانسه به شدت سرکوب شد، اما رسانه‌های غربی آن را پوشش نمی‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا جلوی رشد ایران را بگیرد، گفت: دشمن تعطیلی دانشگاه را روشی برای عقب ماندن ایران از رشد علمی می‌داند زیرا اگر دانشگاه تعطیل شود در دانش و نوآوری عقب می‌مانیم و دشمن نمی‌خواهد ایران رشد کند این در حالی است که آینده در دستان شما جوانان و نوجوانان است و باید با ایمان و تقوا موجب پیشرفت کشور شوید.

انتهای پیام
captcha