آغاز ثبت‌نام آموزش‌های غیرحضوری قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 4095473
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

آغاز ثبت‌نام آموزش‌های غیرحضوری قرآن در کرمانشاه

مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر با اشاره به ثبت‌نام آموزش‌های غیرحضوری در کشور، گفت: با هدف بالابردن فرهنگ قرآنی خانواده‌های جامعه کارگری دارالقرآن خانه کارگر اقدام به برگزاری آموزش‌های غیرحضوری قرآن کرده است و بر این اساس فراخوان ثبت‌نام و حضور این دوره‌های آموزشی در کرمانشاه اعلام شد.

ثبت‌نام آموزش‌های غیرحضوری قرآن

محمدصادق محسنی کبیر، مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت‌نام آموزش‌های غیرحضوری قرآن در کشور، اظهار کرد: این دوره‌ها با هدف بالابردن فرهنگ قرآنی خانواده‌های جامعه کارگری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام فراخوان ثبت‌نام و حضور در دوره‌های آموزشی یاد شده، افزود: ثبت‌نام آموزش‌ها غیرحضوری است و به شیوه‌ای برگزار می‌شود که همه بتوانند به راحتی در این دوره‌ها حضور یابند.

محسنی‌کبیر با اشاره به برگزاری دوره‌ها، گفت: این آموزش‌ها در ۶۷ رشته و به شیوه آموزش تلفنی، آموزش مجازی آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود و تمام کارگران و خانواده‌های این عزیزان می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر تصریح کرد: برای برگزاری این آموزش‌ها به تمامی متقاضیان حضور در این دوره‌ها بسته کمک آموزشی ارائه خواهد شد و توسط اساتید پشتیبان به شیوه منظم و در هر هفته ۲ بار با قرآن‌آموزان تماس گرفته و به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

وی بیان کرد: آموزش‌های مجازی به شیوه آنلاین و از طریق سامانه اسکای روم به صورت زنده و تعاملی برگزار می‌شود.

محسنی‌کبیر در پایان با اشاره به اینکه این دوره‌ها کاملاً رایگان برگزار خواهد شد، گفت: متقاضیان برای فراگیری این کتاب مقدس می‌توانند برای ثبت‌نام با ارسال مشخصات خود به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی خانه کارگر به آدرس www.ketabequran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha