اقدامات جهاددانشگاهی باعث سرافرازی نظام است
کد خبر: 4086606
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
آیت‌الله سعیدی:

اقدامات جهاددانشگاهی باعث سرافرازی نظام است

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در دیدار رئیس جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی اقدامات و کارهای بسیار خوبی را انجام داده است به نحوی که باعث سرافرازی نظام، انقلاب و رهبر انقلاب شده و یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری مرتب بر آن را تأکید می‌کنند اقدامات مرحوم کاظمی آشتیانی و جهاددانشگاهی است.

آیت الله سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت و دهقانی فیروزآبادی رئیس جهاددانشگاهی کشوربه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در دیدار با روح‌الله دهقانی فیروز‌آبادی، رئیس جهاددانشگاهی کشور که امروز ۲۸ شهریورماه در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با تسلیت ایام اربعین امام حسین (ع) اظهار کرد: یک روی سکه این مصیبت‌ها و شهادت‌ها و نیز تمام ابعاد زندگی و گستره قیام حضرت سیدالشهدا(ع) درس انسان‌سازی است.

وی ادامه داد: اینکه یک نهضت و حرکت دارای جنبه‌ها و ابعاد مختلف باشد از خصیصه‌های انقلاب‌هایی است که بر اساس مکتب‌های درست دین اسلام برپا شده‌اند که انقلاب اسلامی ایران نیز از همین نهضت‌هاست.


بیشتر بخوانید:

سعیدی گفت: انقلاب اسلامی به منظور عمل برطبق خواسته‌های دستگاه‌ها، افراد یا کشورهای مختلف نیست، ما مکتب و اساس داریم، دین اسلام دینی نیست که با همه نوع تفکری سازگار باشد و از آن تأثیر بگیرد و طبق آن عمل کند، بلکه انقلاب و دینی است که در برابر در مقابل این تفکرات ایستاده است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی اقدامات و کارهای بسیار خوبی را انجام داده است به نحوی که باعث سرافرازی نظام، انقلاب و رهبر انقلاب شده و یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری مرتب بر آن تأکید می‌کنند اقدامات مرحوم کاظمی آشتیانی و جهاددانشگاهی است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی انجام شده اما برخی دارای مشکلاتی است و باید مراقب باشیم که امروزه دچار این مشکلات نباشیم. برای برنامه‌ریزی برای هر منطقه با توجه به موقعیت، اولویت، ظرفیت و جغرافیا آن منطقه و نیز مشورت با بزرگان، کارشناسان و مسئولانی که به امور آشنا هستند، اقدامات مناسب انجام شود.

وی در رابطه با اقدامات و برنامه‌‎ریزی‌ها برای رفع مشکلات و پیشرفت استان قم، تأکید کرد: همواره رایزنی‌های مداوم با مسئولان و بزرگان استان انجام و در تمام زمینه‌ها نظرات دریافت شود تا برنامه‎ متناسب با موقعیت و اولویت مردم قم عملیاتی شود.

سعیدی با آرزوی توفیق برای رئیس جهاددانشگاهی گفت: هر چه همت انسان برای کارهای بزرگ بلندتر باشد، خداوند متعال نیز به وی ویژه عنایت می‌کند. ما نیز امیدواریم جهاددانشگاهی با زمینه‌سازی در پیشرفت استان قم بیش از پیش مؤثر باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: اقدامات مرکز درمان ناباروری استان قم بسیار ارزشمند است و مراجعه افراد از جاهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر موجب افتخار و سربلندی نظام است.

در پایان این جلسه مقرر شد، جلسه هماهنگی با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی و مدیرعامل ایکنا به منظور تولید محتوا و ارتقای رویکرد تحلیلی و اندیشه‌ورزی در خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) برگزار شود.

انتهای پیام
captcha