گذرنامه‌های فاقد اعتبار زائران اربعین در مرز تمدید می‌شود
کد خبر: 4078527
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

گذرنامه‌های فاقد اعتبار زائران اربعین در مرز تمدید می‌شود

مدیرحج و زیارت البرز گفت: برای پیاده‌روی اربعین گذرنامه‌‌هایی که کمتر از شش ماه اعتبار دارند و یا فاقد اعتبار هستند در مرز تمدید می‌شوند.

پیاده روی اربعین

محمدحسن سامعی، مدیرحج و زیارت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: براساس آخرین هماهنگی‌های انجام شده با وزارت کشور عراق بنا شده است گذرنامه‌‌هایی که کمتر از شش ماه اعتبار دارند و یا فاقد اعتبار هستند توسط پلیس گذرنامه فراجا در مرز به مدت شش ماه تمدید شوند، بنابراین زائران می‌توانند بدون نگرانی در مرز گذرنامه خود را تمدید کنند.

وی افزود: رفت و برگشت زائران به کشور عراق بین هفت تا ۱۰ روز طول خواهد کشید و از افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند تقاضا می‌شود تا زیارت را به سال‌های آینده موکول کنند.

مدیر حج و زیارت البرز گفت: سرگروه‌ها نیز هماهنگی‌های لازم را با تمامی اعضای گروه و زائران انجام دهند و اطلاعات و داده‌های مسیر پیاده‌روی در اختیار زائران قرار گیرد و طبق برنامه و هماهنگ سفر کنند.

این مسئول یادآور شد: زائران از تمامی اطلاعات از جمله توقف و استراحت در محل‌های مورد نظر مطلع باشند، چراکه با توجه به جمعیت و شلوغی امکان گم‌ شدن افراد وجود دارد.

انتهای پیام
captcha