مسابقه کتابخوانی «ندای غدیر» برگزار می‌شود
کد خبر: 4071791
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
از سوی دانشگاه ولایت؛

مسابقه کتابخوانی «ندای غدیر» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «ندای غدیر» با محوریت کتاب خطبه غدیر ویژه دانشجویان دانشگاه ولایت برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «ندای غدیر»به گزارش ایکنا، مسابقه کتابخوانی «ندای غدیر» با محوریت کتاب خطبه غدیر از سوی هیئت دانشجویی باب‌الحوائج(ع) دانشگاه ولایت برگزار می‌شود.

این مسابقه ویژه دانشجویان این دانشگاه برپا خواهد شد و علاقه‌مندان به منظور دریافت سؤالات و فایل پی دی اف کتاب خطبه غدیر می‌توانند به شناسه hduvir در ایتا، تلگرام و اینستاگرام پیام دهند.

شش نفر از کسانی که به تمامی سؤالات پاسخ صحیح دهند به اردوی مشهد اعزام خواهند شد. شرکت‌کنندگان تا 28 تیرماه 1401 مهلت دارند پاسخ سؤالات و مشخصات خود را به شماره‌های 09386774928 (آقایان) و 09913840443 (بانوان) در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند.

یادآور می‌شود، کتاب خطبه غدیر که به عنوان منبع این مسابقه تعیین شده ترجمه خطبه غدیر به همراه داستان غدیر از زبان امام محمدباقر(ع) است، آن حضرت پیش از شروع خطبه، معانی را به عنوان مقدمه بیان می‌فرماید از علت واقعه غدیر‌، دغدغه‌های پیامبر(ص)، تأکیدهای جبرئیل از جانب خداوند برای ابلاغ رسالت و ... پرده بر می‌دارد که می‌تواند ما را از فضای حاکم بر آن زمان آگاه سازد. این خطبه از کتاب «الاحتجاج علی اهل اللجاج» تألیف «احمد ابن علی طبرسی» متوفای قرن ششم نقل می‌شود».

انتهای پیام
captcha