توزیع بیش از ۱۶۰۰ قربانی بین نیازمندان البرزی
کد خبر: 4070011
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

توزیع بیش از ۱۶۰۰ قربانی بین نیازمندان البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: در قالب پویش نذر قربانی یک هزار و 600 رأس دام سبک و پنج رأس دام سنگین به همت مردم خیر ذبح و به دست نیازمندان رسید.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد البرز

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز صبح امروز، 20 تیرماه در حاشیه بازدید از یکی از مراکز نیکوکاری کرج با بیان اینکه اهدای نذورات با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری و خیران که با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند بین نیازمندان استان انجام شد، گفت: در عید سعید قربان و در قالب پویش نذر قربانی یک هزار و 600 رأس دام سبک و پنج رأس دام سنگین به همت مردم خیر ذبح و از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رسید.

وی افزود: در روز عید قربان ۲۰ قربانگاه و دو هزار پایگاه شامل دفاتر ائمه جمعه، مراکز نیکوکاری، مساجد، پایگاه‌های بسیج با مشارکت خیران و با همکاری سازمان دامپزشکی و نظارت ناظران ذبح شرعی و از طریق دفاتر کمیته امداد امام(ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان مورد حمایت و سایر نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه طرح «نذر قربانی» مخصوص به عید قربان نبوده و در طی سال کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردم است، گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و مشکلات سفره معیشت نیازمندان کمک خیرین در این طرح می‌تواند گره‌گشای سفره بسیاری از خانواده‌های محروم باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز هستند، اظهار کرد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد(QR درگاه پرداخت الکترونیکی)، همچنین کد #۰۲۶۸۸۷۷ و واریز به شماره‌ حساب نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha