کمک 340 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان البرزی
کد خبر: 4065428
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

کمک 340 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان البرزی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: ۳۹۰ مرکز نیکوکاری این استان از ابتدای امسال تاکنون مبلغ ۳۴۰ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

کمک خیرین به نیازمندان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، 30 خرداد در سخنانی اظهار کرد: مراکز نیکوکاری پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در سطح استان البرز هستند که ضمن برقراری ارتباط با خیران و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های محلی به مددجویان کمیته امداد امام(ره) البرز و سایر نیازمندان در زمینه‌های معیشتی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه ابعاد اجتماعی و مردمی از جمله اهداف اصلی این نهاد است، بیان کرد: ارائه خدمات متنوع اجتماعی به محرومان، متناسب با نوع فعالیت هر مرکز نیکوکاری و همچنین ارائه خدمات معیشتی در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال و اعطای سبد کالا به مددجویان و نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران مجموعه‌ای از فعالیت‌های خیر و احسان در این مراکز را تشکیل می‌دهد.

لشینی گفت: از تمام خیرین دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۳۹۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، نیازمندان را یاری کنند.

انتهای پیام
captcha