رسانه ملی در خط مقدم مقابله با دشمن است
کد خبر: 4065186
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

رسانه ملی در خط مقدم مقابله با دشمن است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: رسانه ملی در خط مقدم مقابله با تلاش دشمن برای تغییر باورها است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط‌عمومی پایگاه خبری پلیس، سردار محمد طراقیه، فرمانده انتظامی استان زنجان، روز گذشته، ۲۸ خردادماه، در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، با قدردانی از صدا و سیمای مرکز زنجان برای انعکاس عملکرد پلیس، رسانه ملی را خط مقدم مقابله با تلاش دشمن برای تغییر باورها و رسوخ در خانواده‌ها به منظور کمرنگ کردن ارزش‌ها و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن در قالب قاچاق کالا و ضربه به تولید ملی دانست.

وی نقش صدا و سیما در ایجاد احساس امنیت، کمتر از پلیس نیست و صدا و سیما با تهیه و پخش گزارش‌های بموقع و مستند، نقش مهمی در کنترل بحران‌ها و تامین امنیت داشته و دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی رسانه ملی در مباحثی مانند افزایش و ارتقای امنیت اجتماعی، مبارزه با معتادان متجاهر، قاچاق کالا و اجناس تقلبی، همچنین کاهش تلفات ترافیکی قبل، حین و بعد از عملیات پلیس، موجب محبوبیت و اقتدار ناجا در بین افکار عمومی خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این دیدار گفت: پیوست رسانه‌ای اقدامات نیروی انتظامی موجب افزایش اقتدار و محبوبیت پلیس در جامعه می‌شود.

محسن لطیفی با اشاره به اینکه همراهی رسانه با نیروی انتظامی نقش موثری در تنویر افکار عمومی و آشنایی بیشتر مردم با قانون دارد، افزود: پیوست رسانه‌ای اقدامات این نیرو موجب افزایش اقتدار و محبوبیت پلیس در جامعه می‌شود.

وی ضمن قدردانی از خدمات این نیرو در برقراری نظم و امنیت در جامعه، نیروهای انتظامی را حافظان مرزهای جغرافیایی و اخلاقی جامعه دانست و تصریح کرد: کارکنان خدوم این نیرو برای حفظ امنیت و آرامش جامعه از جان، رفاه و حتی خانواده خود گذشته و شبانه‌روز مشغول انجام وظایف خطیرشان هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه ناجا و رسانه ملی همانند دو بازوی نظام اسلامی در خدمت اطلاع‌رسانی و حفظ امنیت و اقتدار کشور هستند، ادامه داد: همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی نقش موثری در تنویر افکار عمومی، آشنایی بیشتر مردم با قانون و نهایتاً کاهش هزینه‌های عملیاتی فراجا خواهد داشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه بر ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش این دو نهاد تاکید کرد و یادآور شد: تشکیل کمیته‌های مشترک برای همکاری‌های جدید و هم‌افزایی بیشتر قطعاً می‌تواند در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز افزایش آگاهی عمومی و تزریق آرامش روحی و روانی، همچنین تبیین امنیت بی‌بدیل موجود در بطن جامعه اثرگذار باشد.

لطیفی همچنین با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در همه ارکان جامعه و لزوم حمایت از این نیرو، در خصوص همکاری و همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام
captcha