ضرورت تبیین و بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس برای نسل جوان
کد خبر: 4055909
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

ضرورت تبیین و بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس برای نسل جوان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: هر کدام از عملیات‌های دفاع مقدس به سهم خود نقش آفرینی ویژه‌ای در آن دوران داشته‌اند و باید بازخوانی این عملیات‌ها برای نسل جوان انجام و این ایثارگری‌ها برای آنها تبیین شود.

کبیری معاون استاندار

به گزارش ایکنا از قزوین، ابوالحسن کبیری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد با اشاره به تدارک ویژه استان قزوین برای بزرگداشت سالروز سوم خرداد اظهار کرد: مراسم بزرگداشت سوم خرداد در دولتخانه صفوی با اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تفریحی متناسب با شأن خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این برنامه که به صورت محوری برگزار خواهد شد، برنامه‌های دیگری از جمله غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، فضاسازی دستگاه‌های دولتی و معابر عمومی و همایش‌های بصیرتی در مساجد سراسر استان در دستور کار قرار دارد.

کبیری اضافه کرد: البته باید سعی شود در مراسم‌های سوم خرداد از برنامه‌های تکراری و کلیشه‌ای پرهیز و تمامی برنامه‌ها با لحاظ صرفه جویی لازم اقتصادی برگزار شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: بازخوانی حماسه آفرینی رزمندگان و شرح عملیات‌های دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمن برای تخریب این حماسه‌سازی‌ها و جانفشانی‌ها شبانه‌روز در حال توطئه و تخریب است.

وی بیان کرد: هر کدام از عملیات‌های دفاع مقدس به سهم خود نقش آفرینی ویژه‌ای در آن دوران داشته‌اند و باید بازخوانی این عملیات‌ها برای نسل جوان انجام و این ایثارگری‌ها برای آن‌ها تبیین شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه به هر میزان که برگ‌های زرین دفاع مقدس برای نسل جوان برجسته شود توفیقات بیشتری خواهیم داشت، گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای انحراف جوانان ایران اسلامی از فرهنگ عاشورایی و مهدوی انجام می‌دهد و برای مقابله با این موضوع یکی از مهمترین اقدامات ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha