برگزاری جشنواره اردیبهشتی مقاومت در مازندران
کد خبر: 4048641
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

برگزاری جشنواره اردیبهشتی مقاومت در مازندران

نخستین جشنواره فرهنگی هنری اردیبهشتی مقاومت با محوریت شهید مدافع حرم حاج محمد بلباسی در مازندران فراخوان شد.

جشنواره فرهنگی هنری اردیبهشتی مقاومت در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، نخستین جشنواره فرهنگی هنری اردیبهشتی مقاومت با محوریت شهید مدافع حرم حاج محمد بلباسی در مازندران فراخوان شد.

موضوعات جشنواره:

- توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و ازخودگذشتگی
- معرفی و ارائه الگوی مناسب در سبک زندگی ایرانی اسلامی
- ترویج اندیشه و روش کار فرهنگی با الگوی جهادی
- اعتبار بخشی به هویت منطقه‌ای و غرور ملّی

شرایط عمومی شرکت‌کنندگان:

- شرکت برای تمامی مقاطع سنی اعم از آقایان و خانم‌ها آزاد است
-مشخصات کامل شرکت‌کننده شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، تاریخ دقیق تولد، نام استان و شهرستان محل اقامت، شماره تلفن همراه، رشته شرکت در جشنواره و همچنین ارسال یک قطعه عکس به‌ همراه تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه در ذیل آثار ارسالی به دبیرخانه مجازی جشنواره الزامی است.

جوایز بخش‌ها:

به نفرات اول تا سوم رشته‌های مختلف بخش‌های هنری، ادبی و رسانه‌ای، جایزه نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

همچنین به ده نفر از برگزیدگان رشته کتاب‌خوانی نیز جایزه نقدی و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

گاه‌شمار جشنواره فرهنگی هنری اردیبهشتی مقاومت:

مهلت ارسال آثار: تا ٣١ فروردین ماه ١۴٠١
داوری و انتخاب آثار: ١۵ اردیبهشت ماه ١۴٠١
مراسم اختتامیه و اهدای جوایز : اردیبهشت‌ماه ١۴٠١

 نحوه ارسال آثار:

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با ذکر مشخصات کامل و شماره‌ تلفن به یکی از پیام‌رسان‌های واتساپ یا سروش به شماره تلفن ٠٩٣۵۴۶٢٩۵۶۴ ارسال نمایند.

آدرس دبیرخانه مرکزی:
مازندران، قائم شهر، خیابان شهید بهشتی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تلفن ۴٢٢٠٩١٢٢_٠١١
 آدرس دبیرخانه اجرایی:
قائم شهر، خیابان آیت‌الله صالحی مازندرانی، پاساژ رنجبر، طبقه آخر، مؤسسه فرهنگی گنجینه نور عرش تلفن و نمابر ستاد اجرایی : ۴٢٢٠۶٣٣٧ و ۴٢٢١٨٢۶٢_٠١١

شرایط شرکت در بخش ادبی جشنواره اردیبهشتی مقاومت:

- شرکت‌کنندگان در رشته شعر (کلاسیک، نو، طبری) باید به تعداد حداقل ٢ و حداکثر 2 اثر را جهت انتخاب در مرحله مقدماتی به‌صورت word در قطع A4 به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال نمایند.
- شرکت‌کنندگان در رشته داستان کوتاه می‌تواند از یک تا ٣ اثر را به تعداد حداکثر پانصد کلمه برای هر اثر به‌صورت word در قطع A4 به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال نمایند.
- شرکت‌کنندگان در بخش ویژه ادبی (دلنوشته، نامه، قطعه‌ای ادبی) می‌توانند از یک تا حداکثر ٣ اثر برای هر بخش را در قالب word حداکثر در یک صفحه A4 به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال نمایند.
- شرکت‌کنندگان در بخش کتاب‌خوانی باید پس‌از مطالعه قطعه انتخابی بخش خاطرات همسر (کتاب برای زین اب، زندگی‌نامه شهید مدافع حرم حاج‌محمد بلباسی) پاسخ سوالات مربوطه را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. علاقمندان می‌توانند قطعه کتاب مجازی و سؤالات را از صفحه اینستاگرام
ordibeheshti.moghavemat
یا سایت مربوط به جشنواره (سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر  www.farhang.gov.ir) دریافت نمایند.

شرایط شرکت در بخش هنری جشنواره اردیبهشتی مقاومت:
شرکت‌کنندگان در رشته‌های خوشنویسی( نستعلیق و خط تحریر)، طراحی پوستر و عکاسی، باید تصاویر آثار خود را به تعداد یک تا ٣ اثر در هر بخش با فرمت gpj یا pdf با کیفیت dpi300 حداکثر در ابعاد ۵۰ * ٧٠ جهت انتخاب در مرحله مقدماتی به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان در رشته نقاشی (ویژه کودکان تا سن ١٠ سال) باید تصویر آثار نقاشی خود را حداکثر ٣ اثر، جهت انتخاب مرحله مقدماتی به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال نمایند. تکنیک و سبک کار آزاد است.

شرکت‌کنندگان در رشته تولید و تدوین صوتی (پادکست) باید آثار صوتی خود را با کیفیت مناسب به مدت ٢ تا ۵ دقیقه و تا سقف ٢٠ مگابایت به تعداد حداکثر ٣ اثر، جهت انتخاب مرحله مقدماتی به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال نمایند.

شرایط شرکت در بخش رسانه جشنواره اردیبهشتی مقاومت:

شرکت‌کنندگان در رشته‌های هنری (کلیپ و نماهنگ) باید آثار تصویری خود را با کیفیت مناسب به مدت ٢ الی ۵ دقیقه و تا سقف ٢٠ مگابایت در قالب mp4 به تعداد حداکثر ٣ اثر، جهت انتخاب مرحله مقدماتی به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال نمایند.

شرکت‌کنندگان در بخش خبری (تیتر خبری، یادداشت خبری، بهترین خبر) باید تصویر و لینک خبر مربوطه در مطبوعات و خبرگزاری‌ها را جهت انتخاب مرحله مقدماتی به تعداد حداکثر ٣ اثر در هر رشته به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال نمایند.

شرکت‌کنندگان در رشته‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی مجازی (بهترین پست و بهترین خبر) باید آدرس صفحه مجازی خود به همراه تصویر و همچنین لینک اینستاگرامی مربوط را با ذکر کامل مشخصات پدیدآورنده و مدیر شبکه، جهت انتخاب مرحله مقدماتی به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha