اعلام برنامه‌های رمضانیه بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)
کد خبر: 4045179
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

اعلام برنامه‌های رمضانیه بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)

مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) برنامه‌های ماه مبارک رمضان این مرکز درمانی را تشریح کرد.

اعلام برنامه‌های رمضانیه بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا ذکاوت، مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) در گفت‌و‌گو با ایکنا، با اشاره به برنامه‌های رمضانیه این مرکز بهداشتی _ درمانی، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان سه وعده نماز جماعت در نوبت صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشا در بیمارستان برگزار خواهد شد. البته باید گفت بیمارستان خاتم تنها بیمارستان در سطح کشور است که سه وعده نماز در آن برگزار می‌شود که مدتی به دلیل شرایط کرونایی تعطیل شد اما از رمضان امسال مجددا برقرار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مراسم جزءخوانی روزانه رمضانیه پس از اقامه نماز ظهر و عصر با تلاوت منصور آقامحمدی از قاریان و حافظان کشور با حضور کارکنان، پرسنل و مراجعین به بیمارستان برگزار خواهد شد. 

ذکاوت اظهار کرد: با وجود اینکه بیمارستان خاتم از اولین بیمارستان‌هایی بود که نماز خانه خود را در ایام پیک کرونا به بخش اضطراری بیماران کرونا با حدود ۳۲ تخت تجهیز کرد اما با توجه به روند نزولی کرونا، نمازخانه برای عبادت روزه‌داران تجهیز و غبارروبی شده و آماده استفاده میهمانان خداست.

وی از برگزاری مسابقه مفاهیم در قالب «هر روز یک سوال از یک جزء» خبر داد و گفت: هر روز یک سوال از جزء مربوط به همان روز طراحی شده است که پیش از ایام ماه مبارک رمضان ۱۵ سوال در اختیار کارکنان قرار می‌گیرد و سپس سوالات ۱۵ نیمه دوم ماه رمضان در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا شرکت‌کنندگان پاسخ سوال را به صورت تشریحی به واحد فرهنگی بیمارستان تحویل دهند. 

ذکاوت اضافه کرد: در پایان ماه مبارک رمضان به قید قرعه به ۳۰ نفر از شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی از سوی واحد فرهنگی بیمارستان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha