اعلام برگزیدگان مرحله استانی جشنواره «سرود فجر» البرز
کد خبر: 4043126
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

اعلام برگزیدگان مرحله استانی جشنواره «سرود فجر» البرز

معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به برگزاری مرحله استانی جشنواره سرود فجر، گفت: ۹ گروه به عنوان منتخب در مرحله استانی جشنواره برگزیده شدند.

جشنواره «سرود فجر» البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سعید صادقی، معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز روز سه‌شنبه، 24 اسفند در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برای برگزاری نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر از اوایل بهمن‌ماه تا ششم اسفند فراخوان داده شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش تولید سرود، بازخوانی سرود و آکاپلا(همخوانی بدون موسیقی) برگزار شد، افزود: با توجه به این فراخوان ۲۸ گروه سرود از استان البرز در سایت فستیوال جشنواره آثار خود را بارگذاری کردند که پس از بازبینی و ارزیابی، ۹ گروه با اسامی فدائیان حضرت حجت(عج)، شهید بهنام محمدی، ثقلین، تسنیم، انصارالامام، آفتاب البرز، مشکات اشتهارد، قلب‌های بی قرار و فرماندهان نوجوان، به مرحله استانی راه پیدا کردند.

صادقی با اشاره به اینکه مرحله استانی این جشنواره با اجرای ۶ گروه برگزار شد، بیان کرد: اجراها با حضور هیئت داوران متشکل از هادی جانفدا ، محمود یوسفی، حسن اسحاقی و مهدی رضایی انجام و گروه سرود قلب‌های بیقرار از ساوجبلاغ، گروه سرود شهید بهنام محمدی از کرج، گروه سرود ثقلین از کمالشهر و گروه سرود تسنیم از نظرآباد با رای داوران برای کسب رتبه های اول تا چهارم به صورت رای مردمی معرفی شدند.

وی یادآور شد: در ایام نوروز اجرای این چهار گروه از طریق صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد و از طریق سامانه پیامکی و سایت تلوبیون، با آرای مردمی گروه اول انتخاب و یک گروه هم با رای هیات داوران، به عنوان نماینده استان در جشنواره کشوری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha