فراخوان طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت منتشر شد
کد خبر: 4039926
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

فراخوان طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت منتشر شد

فراخوان طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت، با سبک و تکنیک طراحی آزاد از روز 15 اسفندماه تا 15 اردیبهشت 1401 به مدت دو ماه از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان منتشر شد.

فراخوان طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت منتشر شد

به گزارش ایکنا از گیلان، فراخوان طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت با هدف زیباسازی و خلق جلوه‌ها و نمادهای هویتی مردم گیلان، با سبک و تکنیک طراحی آزاد و از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، منتشر شد.

بر اساس این فراخوان، علاقه‌مندان و هنرمندان با گرایش‌های مختلف هنرهای تجسمی می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود را بر اساس توضیحات ذیل به دبیرخانه فراخوان ارسال کنند.

ابعاد دیوارهای مورد نظر:
۱- دیوار در عرض 20/3 و ارتفاع 3 متر مربع با موضوع کتاب و کتابخوانی
۲- دیوار در عرض 15متر و ارتفاع 80/1 با موضوع هویت استانی

اصول کلی طراحی:

سبک و تکنیک ارائه طرح، آزاد است.
ایده، طرح و ترکیب های رنگی پیشنهادی باید از مخاطب‌پذیری بالایی برخوردار بوده و قابلیت اجرا داشته باشد.
رعایت تمامی مقررات عرفی و حرفه‌ای در طرح‌ها به ویژه عدم تعارض آثار با موازین اخلاقی و قانونی، الزامی است.
عایت کلیه قوانین مربوط به حق تألیف و طراحی اثر بر عهده فرستنده آثار بوده و پاسخگویی به کلیه عواقب قانونی آن بر عهده ارائه‌کنندگان آن‌ها می‌باشد.
طرح‌های ارسالی هنرمندان پس از داوری عودت داده نخواهد شد.
حضور و نظارت هنرمند درفرآیند اجرای اثر در صورت لزوم مورد تأکید است.

مهلت ارسال آثار از 15 اسفند تا 15 اردیبهشت 1401 بوده و ارسال آثار، فقط از طریق ایمیل فراخوان به نشانی Markazirashtlib@gilanpl.ir و با درج اطلاعات کامل طراح شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، تاریخ تولد و استان محل سکونت امکان‌پذیر است. همچنین فایل هر اثر پیشنهادی با فرمت jpg و با کیفیت بالا ارسال شود.

برای این فراخوان ۲جایزه ۳۰میلیون ریالی درنظر گرفته شده و به برگزیده هر طرح لوح تقدیر، قید نام طراح در اثر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال اهدا خواهدشد. علاقه‌مندان شرکت در این فراخوان طراحی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از ساعت 8 صبح تا 14:30 به جز روزهای تعطیل با شماره تماس 33247771(013) داخلی 111 و112 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha