رویکرد دولت آغاز پیشرفت از مناطق کم‌برخوردار است
کد خبر: 4037660
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

رویکرد دولت آغاز پیشرفت از مناطق کم‌برخوردار است

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم آغاز پیشرفت از مناطق کم برخوردار است، از تأمین تسهیلات مورد نیاز طرح‌های اشتغالزایی روستایی خبر داد.

مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیبه گزارش ایکنا از فارس، مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز، اول اسفندماه در سفر به استان فارس و جلسه شورای اداری ممسنی و رستم با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم آغاز پیشرفت از مناطق کم برخوردار است، گفت: مردم ایران به اهالی این مناطق بدهکار هستند.

وی با اشاره به وضعیت دو شهرستان ممسنی و رستم اظهار کرد: در بازدید از این دو شهرستان محرومیت نه بلکه مظلومیت را مشاهده کردم در صورتی که استفاده از این ظرفیت‌های عظیم در پیچ و تاب مراحل اداری مانده است.

مسکنی با بیان اینکه تسهیلات مورد نیاز طرح‌های اشتغالزایی روستایی در بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران تأمین خواهد شد، گفت: تشکیل تعاونی‌های توسعه و عمران در شهرستان‌های ممسنی و رستم ضروری است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین یاد شهدا را گرامی داشت و گفت: شهدا حق زیادی به گردن همه ما دارند و منطقه رستم و ممسنی نیز به لحاظ پایداری در مسیر انقلاب، از اعزام نیرو به جبهه‌ها تا حضور در جمع مدافعان حرم سابقه درخشانی دارند به طوری که همواره در صف اول دفاع از کیان کشور قرار داشته و دارند.

انتهای پیام
captcha