شرکت 4100 نفر در مسابقه پیامکی تفسیر سوره لقمان
کد خبر: 4036828
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

شرکت 4100 نفر در مسابقه پیامکی تفسیر سوره لقمان

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مسابقه پیامکی تفسیر سوره لقمان خبر داد و گفت: در این مسابقه چهار هزار و 100 نفر شرکت کردند.

مسابقه پیامکی تفسیر سوره لقمان

وحید قاسمی‌وند، رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مسابقات قرآن محلات، بزرگترین رویداد قرآنی استان البرز و تنها رویداد قرآنی با محوریت محلات در کشور است که هر ساله با حضور شمار زیادی از جامعه قرآنی کرج و استان البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال ششمین دوره این مسابقه به‌مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت 43 مسابقه برگزار می‌شود که 17 مسابقه برای بانوان در 17 روز، 17 مسابقه برای آقایان در 17 شب، چهار مسابقه ویژه کودکان زیر هفت سال، یک مسابقه خطابه‌خوانی ویژه آقایان،دو شب فینال آقایان، یک روز فینال بانوان و یک مسابقه خطابه‌خوانی برای بانوان اجرا شد.

این مسئول بیان کرد: علاوه بر این 43 مسابقه، مسابقه پیامکی تفسیر سوره لقمان هم برای شرکت عموم برگزار شد که طی دوره برگزاری چهار هزار و 100 پیامک از شرکت‌کنندگان دریافت شد.

قاسمی‌وند توضیح داد: اختتامیه ششمین دوره قرآنی محلات و اهدای جوایز به نفرات برتر فینال و همچنین نفرات برتر مناطق ده‌گانه شهرداری کرج بعد از پایان شرایط قرمز کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha