ولیعهد بحرین به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
کد خبر: 4036707
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

ولیعهد بحرین به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند

وزیر خارجه بحرین در پایان سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منامه گفت که ولیعهد بحرین هم به‌زودی به سرزمین‌های اشغالی می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیا الیوم، عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین خبر داد که سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد این کشور دعوت نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به فلسطین اشغالی در آینده نزدیک را پذیرفته است.

افیر جندلمن، سخنگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به رسانه‌های عربی گفت که بنت از سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد و نخست‌وزیر بحرین دعوت رسمی کرد تا به اسرائیل سفر کنند.

وی افزود: بنت به سفر بسیار موفق و مثمر ثمر خود به بحرین پایان داد و در آن از جناب پادشاه و ولی‌عهد این کشور قدردانی کرد. در این سفر درباره تعمیق همکاری‌های اجتماعی، اقتصادی و امنیتی بین دو کشور توافق شد.

سخنگوی نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی ادامه داد: از دوستان بحرینی خود برای استقبال گرم تشکر می‌کنیم و آنها را به‌زودی در تل‌آویو خواهیم دید.

بنت، نخستین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است که با سفر به منامه با پادشاه، ولیعهد و نخست‌وزیر این کشور دیدار و درباره تحکیم روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.

بحرین و امارات در سپتامبر 2020 توافقی را برای عادی‌سازی روابط با میانجیگری دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا امضا کردند.

انتهای پیام
captcha