تشریح تمهیدات ترافیکی مراسم ۲۲ بهمن در شیراز
کد خبر: 4035284
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

تشریح تمهیدات ترافیکی مراسم ۲۲ بهمن در شیراز

رئیس پلیس راهور شیراز به تشریح تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه موتوری و خودرویی به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن در شیراز پرداخت.

تمهیدات ترافیکی، مراسم ۲۲ بهمن، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، حمید کریمی، رئیس پلیس راهور شیراز امروز، 20 بهمن به تشریح تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه موتوری و خودرویی به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن در شیراز پرداخت و گفت: مسیر رژه خودرویی  از میدان الله تامیدان نمازی خواهد بود و شهروندان می‌توانند برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: همچنین مسیر رژه خودرویی از میدان الله تا میدان نمازی پیش‌بینی شده و مسیرهای جایگزین میدان الله، میدان شیرودی، میدان فرصت شیرازی، بلوار فرصت شیرازی و کندرو بلوار مدرس تعیین شده است. در ضمن محدودیت‌ها به صورت مقطعی وشروع مراسم از ساعت 9:30 است.

کریمی بیان کرد: برای برگزاری آیین نورافشانی در شب ۲۲ بهمن همزمان از ساعت ۲۱ به مدت ۱۰ دقیقه در۴۲ نقطه از شهر شیراز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در میدان شهدا نیز محدودیت تردد از تقاطع هجرت ـ فردوسی به سمت میدان شهدا، اجرا خواهد شد و مسیرهای جایگزین در این خصوص خیابان فردوسی و بلوارزند در نظر گرفته شده است.

 رئیس پلیس راهور شیراز ادامه داد: از همه شهروندان انتظار داریم مانند همیشه با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha