چهارمحال‌وبختیاری به اردوبام تیم‌های ملی تبدیل شود
کد خبر: 4034650
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
معاون سیاسی استاندار تأکید کرد؛

چهارمحال‌وبختیاری به اردوبام تیم‌های ملی تبدیل شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه هشتاد برنامه‌ریزی برای تبدیل چهارمحال‌وبختیاری به اردوبام تیم‌های ملی آغاز شد، اما متأسفانه تاکنون این اتفاق رخ نداده است و باید مجدداً مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

محسن حسین میرزایی، معاون استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین‌میرزایی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ۱۸ بهمن‌ماه در دیدار با شهردار شهرکرد با تأکید بر اینکه مسئولان خادم مردم هستند، اظهار کرد: باید خدمت به مردم و تکریم آن‌ها در اولویت تمامی مسئولان قرار بگیرد، اما قطعاً این تکریم برای اقشار ضعیف جامعه که هیچ‌گونه پشتوانه‌ای ندارند باید بیش‌تر مورد توجه باشد، این مسئله باعث افزایش رضایت‌مندی مردم از نظام می‌شود.

حسين‌میرزایی افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و به مشارکت و نقش‌آفرینی آن‌ها در تمامی امورات نیازمند هستیم، هیچ تفاوتی میان قومیت‌ها و شهرستان‌ها وجود ندارد و باید با وحدت و همدلی در راستای توسعه استان گام برداریم.

وی با تأکید بر اهمیت مدیریت شهری به‌ویژه در مرکز چهارمحال و بختیاری، گفت: شهر شهرکرد پیشانی استان است و باید ظرفیت‌های موجود در آن به‌خوبی مورد توجه قرار بگیرد، از تمامی پیشنهادات برای توسعه استان و شهر شهرکرد با سعه‌صدر استقبال می‌کنیم تا در راستای توسعه استان حرکت کنیم.

حسین‌میرزایی افزود: در دهه هشتاد برنامه‌ریزی برای تبدیل چهارمحال و بختیاری به اردوبام تیم‌های ملی آغاز شد، اما متأسفانه تاکنون این اتفاق رخ نداده است و باید مجدداً مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، سایر ظرفیت‌ها نیز برای معرفی استان و شهر شهرکرد به‌کار گرفته شود تا این شهر در کشور بدرخشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: با وحدت، همدلی، صفا و صمیمیت می‌توان بر تمامی مشکلات فائق بیاییم، باید منافع استان مورد توجه همگان باشد و سوءتفاهم‌ها کنار گذاشته شود، امیدواریم پس از پایان مسئولیت شرمنده مردم، شهدا و خدا نشویم.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۸
0
0
امید داریم با مدیریت جهادی و مردم محور آقای دکتر حسین ميرزايی استان رو به پیشرفت و توسعه حرکت کند.
captcha