تأمین مسکن جامعه ایثارگری اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود
کد خبر: 4027792
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

تأمین مسکن جامعه ایثارگری اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از پیگیری تأمین مسکن جامعه ایثارگری از اداره مسکن و شهرسازی در سطح شهرستان‌ها خبر داد.

یاسر شاهی بنیاد شهیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، 21 دی‌ماه در دیدار با خانواده‌های شهدای اردبیل، اظهار کرد: امنیت و آسایش کشورمان را مرهون ایثار شهدا و جانبازان هستیم که این دیدارها بهانه‌ای است تا از نزدیک مشکلات و خواسته‌های جامعه ایثارگری را از زبان خودشان بشنویم و از صبر خانواده‌های عزیز شهدا و جانبازان قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: عزیزان نظام مقدس جمهوری اسلامی آخرین فشارهای تهاجم فرهنگی و اقتصادی را از سوی استکبار جهانی تحمل می‌کنند و به یاری خدا و تلاش همگانی ایران اسلامی پیروز می‌شود و همانند عرصه نظامی که دشمن فکر تجاوز به آن را نمی‌تواند در سر بپروراند در بخش اقتصادی هم به ثبات خواهیم رسید.

شاهی تصریح کرد: امروز دشمن سعی دارد به بهانه‌های مختلف جامعه ایثارگری را در مقابل نظام قرار دهد، پس بایستی با نهایت صبر و حوصله جامعه ایثارگری را مورد تکریم قرار دهیم و با تمام توان در مهار تنش‌های احتمالی به وجود آمده در خدمت و پای کار باشیم، که بدون شک رعایت قانون و داشتن تعامل و تعاون و کار خالصانه ما را به هدف می‌رساند و ما را در غلبه به توطئه‌های استکبار پیروز می‌کند.

وی اظهار کرد: تأمین مسکن جامعه ایثارگری در سطح شهرستان‌ها از اداره مسکن و شهرسازی پیگیری می‌شود که برای اشتغال‌زایی نیز نیاز ایثارگران تنها با برگزاری آزمون‌های استخدامی برآورده نمی‌شود و بایستی تسهیلات خوداشتغالی در بخش‌های خصوصی و کارخانه‌ها ارائه شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از ساماندهی بخش زیادی از گلزارهای شهدا در سطح استان خبر داد و بیان کرد: در شهرستان خلخال تعدادی مزار شهدا برای مرمت باقی مانده که انتظار می‌رود با همکاری فرمانداری و اداره‌های مرتبط ساماندهی و مرمت شود.

شاهی خواستار توجه به ظرفیت‌های جامعه ایثارگری شد و افزود: شورای مشورتی ایثارگران و معتمدین معین ظرفیت‌های خوبی است که فرمانداران برای رصد مشکلات جامعه ایثارگری و جلوگیری از ایجاد مسائل برای عزیزان شاهد و ایثارگر می توانند استفاده کنند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم، عنوان کرد: تبلیغات محیطی یکی از راه‌های مؤثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های شهدا در جامعه بوده که دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در این کار مشارکت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، اشتغال و مسکن جامعه هدف، برقراری حق پرستاری و مشکلات درمانی والدین شهدا و انجام کارهای فرهنگی و دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از فعالیت‌های اصلی بنیاد استان اردبیل برشمرد و تصریح کرد: حفظ کرامت جامعه ایثارگری در رأس امور قرار دارد و برای حل مشکلات جامعه ایثارگر طرح‌هایی در دست اقدام است.

انتهای پیام
captcha