ششمین دوره مسابقات قرآن محلات در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 4022504
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

ششمین دوره مسابقات قرآن محلات در کرج برگزار می‌شود

ششمین دوره مسابقات قرآن محلات با محوریت یادبود شهید سردار قاسم سلیمانی در کرج برگزار می‌شود.

ششمین دوره مسابقات  قرآن محلات

به گزارش ایکنا از البرز، ششمین دوره مسابقات قرآن محلات با محوریت یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کرج برگزار می‌شود.

این مسابقه در رده‌های 4 تا 7 سال(حفظ 7 ، 15 ، 26 سوره و جزء 30 قرآن)، 8 تا 11 سال(قرائت تقلیدی سوره حمد استاد عبدالباسط، استاد منشاوی، حفظ یک، سه جزء و تفسیر و مفاهیم سوره لقمان)، رده سنی 12 تا 18 سال(ترتیل، قرائت تقلیدی سوره طارق استاد عبدالباسط، استاد منشاوی، استاد مصطفی اسماعیل، حفظ پنج جزء، تفسیر و مفاهیم سوره لقمان و 15 جزء)، 19 تا 40 سال و بالای 40 سال(ترتیل- قرائت آزاد، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، تفسیر و مفاهیم سوره لقمان و حفظ کل) برگزار می‌شود.

بخش ویژه این مسابقه نیز خطابه قرآنی با رویکرد آیات جهاد و شهادت، سبک زندگی قرآنی و اخلاق اسلامی در سه رده زیر 12 سال، 12 تا 18 سال و 19 سال به بالا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان از یکم تا 15 دی‌ماه فرصت دارند برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر، دریافت فایل‌های قرائت تقلیدی، انتخاب قرعه‌ها به سایت سازمان فرهنگی- اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج مراجعه کنند و یا با شماره دبیرخانه مسابقات 34494000 تماس بگیرند.

 افتتاحیه این مسابقات روز پنج‌شنبه، دوم دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام صادق(ع) واقع در سه راه رجایی شهر، کارمندان شمالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha