مسابقه «یلدای قرآنی» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4021616
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

مسابقه «یلدای قرآنی» در البرز برگزار می‌شود

سازمان فرهنگی شهرداری کرج مسابقه یلدای قرآنی را با هدف افزایش انس و الفت شهروندان با قرآن کریم برگزار می‌کند.

مسابقه «یلدای قرآنی»

به گزارش ایکنا از البرز، پویش یلدای قرآنی(دورهمی خانوادگی) در شب یلدا به همت اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی شهرداری کرج با هدف شناخت عمیق مفاهیم قرآنی و بهبود سبک زندگی عموم مردم جامعه در قالب یک مسابقه جذاب برگزار می‌شود.

ایجاد انس و الفت با قرآن کریم و اهل‌بیت(ع)، ایجاد شور و نشاط سالم در میان خانواده‌ها، مشارکت بهتر و بیشتر میان اعضای خانواده و حرکت در جهت ایجاد سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله شرایط و اهداف این پویش اعلام‌ شده است.

طبق اعلام سازمان فرهنگی شهرداری کرج زمان پیشنهادی این رویداد در منازل می‌تواند به‌صورت هفته‌ای یک‌بار و در روزهای جمعه انجام شود و علاقه‌مندان می‌توانند این پویش را در منزل و یا یکی از بقاع متبرکه زیارتی و یا مکان تفریحی اجرا کنند.

قرائت قرآن به‌صورت فردی یا دسته جمعه، خواندن حدیث، آموزش احکام، شعر و حکایت ادبی، اخبار روز، بازی‌های شاد و سالم خانوادگی(اسم‌ فامیل، پانتومیم، معما و غیره)، صحبت کردن پدر یا مادر در خصوص موضوعات مهم و خاص، دعای پایانی، سجده شکر جمعی، پذیرایی بسیار ساده از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند در این یلدای قرآنی اجرا شود.

همه علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش و مسابقه و بهره‌مندی از جوایز ویژه می‌توانند عکس‌های دورهمی قرآنی خود را به همراه مشخصات و شماره تلفن به شماره ۰۹۱۲۰۵۰۴۹۳۹ در نرم‌افزار ایتا ارسال کنند و مهلت ارسال نیز تا تاریخ سوم دی‌ماه است.

انتهای پیام
captcha