تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر سمنان
کد خبر: 4020085
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر سمنان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان از تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان تا پایان آذر خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علی مسلمان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان امروز 20 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهلت اولیه ارسال آثار تا 15 آذر بوده است اظهار کرد: با درخواست و استقبال اهالی رسانه این مهلت تا پایان آذر تمدید شد.

وی، با تاکید بر اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای در خصوص مهمترین موضوع‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری و نیز ایجاد فضای رقابتی سالم در بین اصحاب رسانه برگزار می‌شود متذکر شد: هدف این جشنواره امسال پرداختن به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری و شعار سالهای مختلف در رسانه است.

مسلمان با اشاره به اینکه برخی دغدغه‌های مقام معظم رهبری در امور فردی و اجتماعی که رسانه‌ای شده نیز از اولویت‌ها است متذکر شد: کرونا و رسانه، روحیه جهادی، مطالبه گری، مبارزه با آسیب های اجتماعی، سبک زندگی، جهاد و دشمن‌شناسی، حمایت از تولید و موضوع آزاد هشت عنوان انتخاب شده برای شرکت در جشنواره است.

به گفته وی؛ اهالی رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری می‌توانند آثار خود در هشت محور گفته شده را در قالب‌های مختلف مانند مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، موشن گرافی، مستند تلویزیونی، مستند رادیویی، پادکست و عکس ارسال کنند.

مسلمان با اشاره به اینکه بخش ویژه دانشجویی با موضوع مطالبه‌گری امسال برای شرکت علاقه‌مندان راه‌اندازی شده و شرکت‌کنندگان امکان ارسال یک اثر در هر موضوع را دارند اظهارکرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر موضوع جشنواره، از هر قالب تنها یک اثر به جشنواره ارسال کند و اهالی رسانه در صورتی که قصد ارسال چند اثر دارند، باید برای هر اثر فرم الکترونیک را بصورت مجزا تکمیل کنند.

به گفته وی؛ متقاضیان برای ارسال اثر و شرکت در جشنواره ابوذر می‌توانند به نشانی الکترونیکی https://survey.porsline.ir/s/TZotUwd مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha