اعلام فراخوان اولین جشنواره «نماز و نیایش» در البرز
کد خبر: 4018576
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

اعلام فراخوان اولین جشنواره «نماز و نیایش» در البرز

مدیر ستاد اقامه نماز البرز از اعلام فراخوان اولین جشنواره نماز و نیایش ویژه شهدای مدافع و سلامت کشور در استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به سایت wa.ict.gov.ir مراجعه کنند.

جشنواره «نماز و نیایش»

حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، مدیر ستاد اقامه نماز البرز، در گفت‌و‌گو با ایکنا از البر، اظهار کرد: فراخوان اولین جشنواره «نماز و نیایش ویژه شهدای مدافع و سلامت کشور» از سوی ستاد اقامه نماز استان البرز اعلام شد.

وی افزود: الگوسازی عینی شهدای حرم و سلامت برای نسل نو، نقش نماز در ترویج فرهنگ شهادت با عنایت به مکتب شهید سلیمانی، حفظ ارزش‌های رزمندگان و مدافعان سلامت، معرفی ابعاد شخصیتی و زندگینامه شهدا با رویکرد نماز، جهت‌دهی ظرفیت فرهنگی مخاطب به سمت فرهنگ اقامه نماز، شناسایی استعدادهای علمی و هنری و به‌کارگیری آنان از اهداف این جشنواره فرهنگی بوده است.

مدیر ستاد اقامه نماز البرز به محورهای این جشنواره اشاره و بیان کرد: نقش و تأثیر نماز مطلوب در هویت فرد، خانواده و جامعه، جلوه‌های زیبای نماز در محورهای جهاد و مقاومت، نقش نماز در تمامی حالات مانند میدان نبرد و عرصه‌های خطر و تبیین و تحلیل فلسفه نماز و رازها و رمزهای آن با زبان هنر از محورهای این جشنواره است.

وی ۱۰ دی‌ماه سال جاری را آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره کشوری دانست و گفت: این جشنواره در رشته‌های ادبی(شعر، داستان، دلنوشته)، پژوهشی(کتاب، مقاله و...)، هنری(فیلم، پوستر، عکس، کلیپ، نقاشی) و فضای مجازی(طرح‌های گرافیکی، موشن‌گرافی، پویانمایی) برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اولین جشنواره «نماز و نیایش ویژه شهدای مدافع و سلامت کشور» به‌مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد، بیان کرد: علاقه‌مندان برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به سایت wa.ict.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha