البرز 140 شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است
کد خبر: 4018554
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
مدیرکل بنیاد شهید البرز:

البرز 140 شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: این کشور پنج هزار شهید دانشجو تقدیم نظام اسلامی کرده است که از این تعداد 140 شهید متعلق به استان البرز است.

شهدای دانشجو

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دفاع مقدس دستاوردهای ارزشمند و بی‌بدیلی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده که این دستاوردها در حوزه‌های مختلف متبلور شده است و رسالت همه به خصوص اساتید دانشگاهی را سنگین می‌کند.

وی بیان کرد: جمعی از جوانان این سرزمین برای حفظ انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و عده‌ای نیز با شهامت و ایثارگری بخشی از بدن خود را فدا کردند و امروز به‌عنوان جانباز و شهید زنده از آنها یاد می‌شود.

این مسئول بیان کرد: تقویت اعتماد به نفس و خودباوری در بین جوانان، رشد باورهای دینی و مدیریت دفاع مقدس با تکیه بر باورهای دینی از دیگر دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس است.
وی افزود: اگر امروز در دانشگاه‌ها کارهای فرهنگی و علمی مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت انجام شود به‌طور یقین به پیروزی مضاعفی در این نهاد رسیده‌ایم. در دوران هشت سال دفاع مقدس شکوفایی استعداد و خلاقیت جوانان این سرزمین را به‌خوبی شاهد بودیم و امروز نیز کشور به همان روحیه نیاز دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در ادامه با تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان، اساتید و ایثارگران دانشجو، افزود: این کشور پنج هزار شهید دانشجو تقدیم نظام اسلامی کرده است که از این تعداد 140 شهید دانشجو متعلق به استان البرز است.

وی در پایان با بیان اینکه حضور جمعیت دانشگاهی در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و تلاش‌های گسترده و بی‌وقفه این عزیزان نقش آنان را در دفاع مقدس پر رنگ کرده است، گفت: کشوری که ولایت فقیه و شهدایش استواری خود را بر پایه توکل به خدا می‌دانند، هیچ وقت به بن‌بست نخواهد رسید.

انتهای پیام
captcha