بهره‌برداری از اولین مرکز نیکوکاری توان‌بخشی در البرز
کد خبر: 4018526
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

بهره‌برداری از اولین مرکز نیکوکاری توان‌بخشی در البرز

مرکز نیکوکاری توان‌بخشی «کریم اهل‌ بیت(ع)» استان البرز در بخش‌های کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی و گفتاردرمانی ذهنی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات ارائه می‌دهد.

مرکز نیکوکاری

به گزارش ایکنا از البرز، عبدالله طاهری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک کرج، 14 آذرماه در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، با اشاره به اینکه در مرکز نیکوکاری کریم اهل‌ بیت(ع) به‌صورت هدفمند و مؤثر در خدمت محرومان قرار دارد، گفت: این مرکز به‌عنوان اولین مرکز نیکوکاری توان‌بخشی استان البرز در بخش‌های کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی و گفتاردرمانی ذهنی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خدمات ارائه می‌دهد.

وی با ابراز امیدواری به اینکه در آینده شاهد راه‌اندازی شبکه‌هایی از مراکز نیکوکاری کریم اهل‌ بیت(ع) در کشور باشیم، افزود: کمیته امداد امام(ره) با استفاده از چهار دهه تجربه از طریق هم‌افزایی و اقدام مشترک در جهت تسریع خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند آماده تعامل با این مراکز نیکوکاری است.

طاهری با بیان اینکه امیدواریم تفکر نیکوکاری در مجموعه بهداشت و درمان استان تسری پیدا کند، افزود: در حال حاضر ۲۸۰ نفر مددجو و نیازمند از خدمات توان‌بخشی این مرکز در دو هزار و 130 جلسه توان‌بخشی به ارزش بیش از ۲۰۱ میلیون تومان شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و... بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک کرج گفت: مرکز نیکوکاری کریم اهل‌ بیت(ع) به همت یک گروه جهادی خیر اداره شده و خدمات توانبخشی را به‌صورت رایگان به نیازمندان ارائه می‌دهند.

وی در پایان ضمن دعوت از خیرین جهت کمک به این مرکز نیکوکاری، گفت: نیازمندان و خیرین جهت ارتباط با این مرکز می‌توانند با شماره ۹۲۲۵۷۴۳۳۴۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha