بسیج رسانه ماهیتی انقلابی و فرهنگی دارد
کد خبر: 4017063
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

بسیج رسانه ماهیتی انقلابی و فرهنگی دارد

سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان کرج گفت: بسیج رسانه ماهیتی انقلابی، فرهنگی و رسانه‌ای دارد و تمامی فعالیت‌های این قشر با هدف ترویج رهنمودهای حضرت امام(ره) و اجرایی‌ کردن فرامین مقام معظم رهبری خواهد بود.

بسیج رسانه

به گزارش ایکنا از البرز، مسعود ابراهیمی، سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان کرج، هفتم آذرماه در جمع خبرنگاران در خصوص بررسی نقش رسانه‌ها در جهت رفع مشکلات، اظهار کرد: همگرایی و اتحاد رسانه‌ها در خصوص مصالح شهرستان کرج، توجه مدیران را نسبت به نقاط ضعف و قوت موجود جلب می‌کند و این امر باید تقویت شود و همچنین تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز و کارگروه‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها و رسانه‌های محلی با تعاملی سازنده می‌توانند بسیاری از نیازهای این شهرستان را شناسایی و رفع کنند، گفت: ارتقای سواد رسانه‌ای اهالی شهرستان در دستور کار است و به‌زودی دوره‌های مختلفی در این زمینه برگزار خواهد شد.

ابراهیمی گفت: ترویج شایعه و بدبینی در دستور کار دشمنان نظام و انقلاب بوده و آنها تلاش دارند با شایعه‌پراکنی در خصوص مسائل و موضوعات غیرواقعی و انعکاس معکوس واقعیت‌ها و دادن خوراک به رسانه‌های معاند اذهان مردمی را مشوش کنند.

وی تأکید کرد: مجهز شدن مردم به مباحث سواد رسانه و آشنایی با عملیات روانی دشمنان در جنگ نرم می‌تواند عاملی بر خنثی‌سازی اهداف آنها باشد و اینجاست که به شعار هر شهروند یک خبرنگار جامه عمل می‌پوشانیم.

سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان کرج با بیان اینکه رسانه‌ها از داشتن یک نظام صنفی منسجم محروم است، اعلام کرد: لازمه ساماندهی فضای رسانه و پیگیری مطالبات به حق فعالان این عرصه، ایجاد یک نظام صنفی منسجم، دارای برنامه و برخوردار از مدیران دغدغه‌مند و آشنا به رسانه است.

این مسئول با اشاره به ایجاد همگرایی بین رسانه‌های محلی کرج، گفت: تلاش می‌کنیم جلسات هم‌اندیشی و تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای نیروهای انقلابی را با همراهی مدیران رسانه در شهرستان به‌منظور بهره‌گیری از نظرات آنها به‌عنوان شخصیت حقوقی و حقیقی تشکیل دهیم زیرا این نشست‌ها زمینه تبادل نظر و توسعه شهرستان را فراهم می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: بسیج رسانه ماهیتی انقلابی، فرهنگی و رسانه‌ای دارد و تمامی فعالیت‌های این قشر با هدف ترویج رهنمودهای حضرت امام(ره) و اجرایی‌ کردن فرامین مقام معظم رهبری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha