جامعه ایثارگری نیازمند توجه و حمایت‌های ویژه است
کد خبر: 4016307
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

جامعه ایثارگری نیازمند توجه و حمایت‌های ویژه است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، گفت: جامعه ایثارگری نیاز به توجه ویژه‌ای دارد و عدم اهمیت به جامعه سبب ایجاد فاصله بین نسل‌ها شده و حفظ ارزش‌های اجتماعی را با مشکل مواجه می‌کند.

سیدغنی نظری خانقاه مجلسبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید غنی نظری‌خانقاه، نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، چهارم آذرماه، در جلسه شورای معاونان اداره کل بنیاد استان اردبیل، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با سایر ادارات و ارگان‌ها فرق دارد چرا که خدمت به انسان‌های پاک و باارزش جامعه در این مکان مقدس رقم می‌خورد و باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: عزت و عظمت کشور را مدیون خون مطهر شهدا و ایثارگران هستیم و نیاز است به جامعه ایثارگری توجه ویژه‌ای شود، چرا که عدم اهمیت به جامعه سبب ایجاد فاصله بین نسل‌ها شده و حفظ ارزش‌های اجتماعی را با مشکل مواجه می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کشور ما در سایه فرهنگ ایثار و شهادت در برابر دشمنان ایستاده و با قدرت به سمت رشد و بالندگی حرکت می‌کند و در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در اجرای قوانین همکاری و مشارکت‌های لازم را داشته باشند.

نظری‌خانقاه ادامه داد: مشکل اصلی ما در حل مشکلات، وجود تورم و قوانین متضاد است که در این زمینه به دنبال اجرای قوانین و عمل به آن‌ها برای تحقق اهداف مورد نظر هستیم چرا که برای ما اجرای قوانین و عمل به آنها از هر چیزی مهم است و نیاز است تا با تمام توان و تلاش خود در راستای تحقق اهداف مورد نظر تلاش خود را به‌کار بگیریم.

مسکن و اشتغال؛ مهم‌ترین مطالبات ایثارگران

یاسر شاهی، مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، نیز در ادامه بیان کرد: انتظار داریم مجلس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش اساسی ایفا کند که این مسئله در حل مشکلات جامعه ایثارگران بسیار حائز اهمیت و اساسی خواهد بود.

وی ادامه داد: اشتغال و مسکن جزو مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که انتظار داریم در این زمینه همکاری‌های لازم مبنای کار قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha