آلبوم‌های موسیقی را قانونی دریافت کنید + صوت
کد خبر: 4014546
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

آلبوم‌های موسیقی را قانونی دریافت کنید + صوت

آهنگساز «قاب عکس کهنه» گفت: تهیه یک آلبوم سخت است و تلاش‌ها و هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری برای تولید یک اثر می‌شود. پس از همگان درخواست دارم این آثار را از درگاه‌های قانونی و رسمی تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ در برنامه این هفته مجله موسیقی «ایل بانگ» که ساعات پایانی جمعه 28 آبان از رادیو فرهنگ پخش شد، پیرامون آلبوم تازه منتشر شده «قاب عکس کهنه» به آهنگسازی بهنام ارجمندی پرداخته شد.

در این برنامه صادق چراغی کارشناس موسیقی و مجری برنامه گفت‌وگویی با بهنام ارجمندی نوازنده، آهنگساز و کارشناس ارشد موسیقی پرداخت.

آلبوم «قاب عکس کهنه» تازه‌ترین اثر این آهنگساز است که علیرضا وکیلی منش آواز آن را  با اشعار هوشنگ ابتهاج و مصطفی طالبی خوانده است که از سوی موسسه ساز و آواز کویر منتشر شده و به صورت فیزیکی و دیجیتال در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی در رابطه با این آلبوم بیان کرد: آلبوم «قاب عکس کهنه» مجموعه‌ای از 9 قطعه از ساخته‌های بنده است که در دستگاه ماهور و بیات اصفهان است که از سازبندی موسیقی ایرانی و کلاسیک غربی استفاده شده است. این قطعات از اشعار زنده‌یاد مصطفی طالبی و هوشنگ ابتهاج کار شده.

این آهنگساز ادامه داد: ایده اصلی این اثر باز می‌گردد به زمانی که من و مصطفی طالبی زمان‌هایی را به شعر و موسیقی سپری می‌کردیم که لحظاتی پر از احساس، ملودی، ریتم و کلام بود و همین موضوع انگیزه‌ای برای خلق این اثر شد.

کد

بهنام ارجمندی در رابطه با فعالیت‌های خود در موسیقی بیان کرد: فعالیت‌های من در آهنگسازی شامل ساخت آهنگ برای چند فیلم، مستند و انیمیشن و همچنین تنظیم آلبوم بوده است. من تجربه ساخت قطعه برای دانشگاه تهران به سفارش این دانشگاه برای باغ نگارستان نیز دارم و آثار دیگری که برای اجرا در کنسرت‌ها داشته‌ام.

آلبوم «قاب عکس کهنه» بررسی شد + صوت

وی در پایان خاطر نشان کرد: همیشه تهیه یک آلبوم سخت است و تلاش‌ها و هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری برای تولید یک اثر می‌شود از همین رو رو از همگان درخواست داریم که برای تهیه این آثار چه به صورت فیزیکی و دیجتال از درگاه‌های قانونی و رسمی تهیه کنند تا عاملی امیدوارکننده برای تولیدات بیشتر باشد.

گزارش از سجاد محمدیان
انتهای پیام
captcha