ثبت‌نام مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی در البرز آغاز شد
کد خبر: 4010809
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

ثبت‌نام مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی در البرز آغاز شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز از آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی در این استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام‌ها از 13 آبان آغاز شده است.

مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: هم‌زمان با ۱۳ آبان ثبت‌نام مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری آغاز شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار مرحله مدرسه، شهرستان، استان و کشوری و در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می‌شود، افزود: امسال نیز این مسابقات در دو بخش دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: این مسابقه در رشته‌های حفظ عمومی، حفظ ویژه تفسیر، قرائت، تحقیق و ترتیل، نهج‌البلاغه صحیفه سجادیه، احکام، اذان و مداحی ویژه آقایان و انشای نماز برگزار می‌شود و با توجه به شرایط مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان می‌توانند در رشته موردعلاقه خود در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

فهمیده با بیان اینکه شرایط برگزاری مسابقات نیز برای مجازی و یا حضوری بودن مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود، افزود: دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقات قرآن عترت و نماز در سال تحصیلی جدید می‌توانند در لینک https://formafzar.com/form/n ۹۷ps وارد شوند و ثبت‌نام کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در پایان گفت: سال گذشته نیز بیش از 10 هزار دانش‌آموز البرزی در مسابقات قرآن و عترت و مسابقات فرهنگی شرکت کردند که بعد از مراحل مختلف شاهد درخشش و راه‌یابی تعدادی از دانش‌آموزان در مرحله کشوری بودیم.

انتهای پیام
captcha