نفاق از ویژگی‌های مستکبران است/ به زانو درآوردن نیروهای آمریکایی توسط سپاه
کد خبر: 4010652
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوای سپاه:

نفاق از ویژگی‌های مستکبران است/ به زانو درآوردن نیروهای آمریکایی توسط سپاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوای سپاه با بیان اینکه اولین یکی از ویژگی‌های مستکبران ایجاد نفاق است، گفت: اولین ویژگی استکبار ایجاد رخنه، نفاق و نفوذ در بین جهان اسلام و مقابله با وحدت جهان اسلام و دومین خصلت آن تکبر و غرور است که اکثر قوم بنی اسراییل به دلیل این خصوصیت در برابر پیامبران ایستادند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر داراب‌ کلایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوای سپاهبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر داراب‌ کلایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوای سپاه امروز سیزدهم آبان‌ماه در مراسم گرامیداشت حماسه ۱۳ آبان در میدان امام خمینی(ره) همدان اظهار کرد: سیزده آبان روز بزرگی برای ملت جهان اسلام است و برای دفاع از ارزش‌ها و مبانی جهان اسلام موج ندای مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار و مرگ بر ظالمان عالم در اقصی نقاط دنیا پخش می‌شود و صدای استکبار ستیزی ملت‌ها به ویژه ایران اسلامی را در رسانه‌های دیداری و شنوایی می‌شنوند.

وی گفت: در مبانی انقلاب اسلامی در خصوص واژه استکبار ده‌ها آیه و صدها روایت وجود دارد و مدام در قرآن کریم ایستادگی در برابر ظالمان را به مسلمانان گوشزد می‌کنند.

داراب کلایی با بیان اینکه یکی از نعمات خداوند وجود پیامبرانی است که مردم را از گمراهی نجات می‌دهند، افزود: در قرآن به دو گروه اشاره شده یکی کسانی که تابع پیامبران بودند و ایمان آوردند و دیگری گروهی که در مقابل پیامبر بودند و در قرآن آنان را استکبار و جاهل نامیدند.

وی با بیان اینکه اولین ویژگی مستکبران نفاق است، ادامه داد: اولین ویژگی استکبار ایجاد رخنه، نفاق و نفوذ در بین جهان اسلام و مقابله با وحدت جهان اسلام و دومین خصلت آن تکبر و غرور است که اکثر قوم بنی اسراییل به دلیل این خصوصیت در برابر پیامبران ایستادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوای سپاه گفت: امروز بعد از قرن‌ها صدای مهیب انقلاب اسلامی در دنیا به وجود آمده و دشمنان انقلاب 40 سال در مقابل آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند.

وی با بیان اینکه تاریخچه دفاع مقدس سراسر ایثار است، افزود: ما فراموش نمی‌کنیم آن مادر شهیدی که محضر امام عکس فرزندان شهیدش را آورد و هنگامی که از اشک از چشمان امام جاری شد گفت که من داغ فرزندان شهیدم را تحمل کنم ولی اشک شما را نمی‌توانم تحمل کنم و هرچه امروز داریم به برکت داشتن تفکر چنین مادران شهدایی است و اینها ارزش‌های معنوی است واین تفکر برگرفته از مبانی اندیشه اسلامی است.

داراب کلایی اظهار کرد: تا به امروز استکبار بیش از 2 هزار شبکه ماهواره‌ای و فارسی زبان برای مقابله با انقلاب اسلامی تهیه کرده و انقلاب اسلامی را هدف گرفته است.

وی گفت: با وجود اینکه آمریکا ادعای حقوق بشر می کند، بیشترین جنایات را بر علیه مردم کرده است و جنایات آمریکا هیچ وقت فراموش نمی‌شود و دولت‌های عربی که آمریکا با دلارهای نفتی آنان بر علیه ایران اقدام می‌کرد امروز در جریان یمین زمین‌گیر شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوای سپاه با اشاره به زانودرآوردن نیروهای آمریکایی توسط  نیروهای تفنگ دار سپاه پاسداران گفت: پرچم انقلاب اسلامی همچنان بالا است و امیدواریم علم این انقلاب به دست علمدار حقیقی انقلاب برسد.

وی با بیان اینکه امروز دو جریان در دنیا وجود دارد، افزود: جریان استکبار با سه سلاح تحریم، جنگ سرد و نرم، سلاح نظامی و در مقابل این جریان نهصت اسلامی و بیداری اسلامی اما این نیاز به یک محوریت دارد اگر محوریت نباشد در جهان اسلام تفرقه ایجاد می شود.

داراب کلایی ادامه داد: تفکر اسلامی بر محوریت ولایت‌فقیه که به عنوان یک دیدبان قوی تمام تحولات بیرون و خارج را براساس علم دنیا رصد می‌کند و اگر در حهان اسلام این نگاه با محوریت ولایت فقیه بود اینقدر متزلزل نبودند و خیلی از افراد گمراه نمی‌شدند.

وی در پایان تاکید کرد: روز استکبار ستیزی را تا ابد گرامی می‌داریم و امیدواریم خداوند نظام ولایت فقیه را از همه خطرات مصون کند.

 

انتهای پیام
captcha