حل مشکلات مردم محله‌محور پیگیری شود
کد خبر: 4008338
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

حل مشکلات مردم محله‌محور پیگیری شود

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان پاسداری از انقلاب را هویت و شاخصه اصلی یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس برشمرد و افزود: رویکرد حل مشکلات مردم به صورت محله محور باید به صورت جدی دنبال شود.

حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، عصر روز گذشته، 4 آبان ماه در جمع یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس استان گفت: عرصه جنگ و تقابل جبهه کفر و عناد با جبهه اسلام امروز تغییرات اساسی کرده است.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم امروز دشمنان از طریق مختلف از جمله فضای مجازی سعی در انحراف افکار و نادیده گرفته شدن آرمان‌ها دارد، بر لزوم استفاده از تجربیات پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در عرصه جنگ نرم تأکید کرد.

دامغانی با اشاره به اینکه بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری رمز پیروزی در جنگ نرم است یادآور شد: پیش نیاز تمدن‌سازی اسلامی تشکیل جامعه اسلامی است؛ که در این راستا  لازم است جهت شکل‌گیری جامعه اسلامی همگان خود را مسئول و موظف بدانند. 

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت باید ارج نهاده شوند یادآور شد: این مدافعان ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام و انقلاب اسلامی ایران در راه پاسداری از انقلاب مجاهدانه مقاومت و ایستادگی کرده و همواره بر اصول و آرمان خود پایبند بوده و هستند.

دامغانی پاسداری از انقلاب را هویت و شاخصه اصلی یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس برشمرد و افزود: رویکرد حل مشکلات مردم به صورت محله محور باید به صورت جدی دنبال شود.

به گفته وی مساجد باید در رأس این مقوله مهم قرار داشته و از ظرفیت پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت باید در این مسیر به درستی استفاده شود.

انتهای پیام
captcha