پویش سراسری «به رنگ مدرسه» تا ۱۳ آبان‌ در البرز ادامه دارد
کد خبر: 4007730
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

پویش سراسری «به رنگ مدرسه» تا ۱۳ آبان‌ در البرز ادامه دارد

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: اجرای پویش «به رنگ مدرسه» با موضوع «مدرسه دوست‌داشتنی من» همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شده است و تا ۱۳ آبان‌ماه ادامه دارد.

پویش سراسری «به رنگ مدرسه» تا ۱۳ آبان‌ در البرز ادامه دارد

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش‌ و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اجرای پویش «به رنگ مدرسه» با موضوع «مدرسه دوست‌داشتنی من» همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شده است و تا ۱۳ آبان‌ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: برای شرکت در این پویش دانش‌آموزان ۶ تا ۱۲ سال می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من» در سایت آجر به آجر به آدرس www.ajorBajor.ir بارگذاری کرده و از جوایز متنوع آن بهره‌مند شوند.

این مسئول، هدف از برگزاری این پویش را ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، افزایش آگاهی مردم و استفاده از ظرفیت کودکان برای بهره‌گیری از هنر کودکان برای تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی، بیان کرد و افزود: شرکت میهن حامی این پویش است و به ازای هر نقاشی دانش‌آموزان هزینه تهیه یک آجر را پرداخت می‌کند.

قاسمی در پایان گفت: به همت حامی این پویش بیش از ۱۰۰ مدرسه در استان‌های مختلف که نیاز مبرم به توسعه فضای آموزشی دارند، ساخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha