مسابقه «عصر انتظار» در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4004387
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

مسابقه «عصر انتظار» در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه قرآنی قائم آل‎محمد(ص) کرمانشاه از برگزاری مسابقه «عصر انتظار» توسط این مؤسسه قرآنی خبر داد و گفت: این مسابقه به‌مناسبت آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت برگزار خواهد شد.

بهاره بامشاد، مدیر مؤسسه قرآنی قائم آل‌محمد(ص) کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مسابقه «عصر انتظار» توسط این مؤسسه با همکاری خبرگزاری ایکنا کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه به‌مناسبت آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه به شیوه طرح سؤال و برگرفته از کتاب «فرهنگ الفبایی مهدویت، موعودنامه» نوشته مجتبی تونه‌ای خواهد بود. مسابقه مذکور در فضای مجازی برگزار می‌شود.

بامشاد با بیان اینکه جامعه باید قدردان نعمت امامت باشد و شناساندن نعمت حضرت ولی عصر(عج) قدردانی از نعمت الهی را به‌دنبال دارد، گفت: برگزاری این مسابقه با هدف آشنایی اقشار مختلف جامعه با آموزه‌های مهدوی، بالابردن سطح معرفتی و بصیرتی جوانان و ترویج و ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتاب‌‍‌خوانی خواهد بود.

مدیر مؤسسه قرآنی قائم آل‌محمد(ص) کرمانشاه در پایان تصریح کرد: به ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگانی که به سؤالات پاسخ‌های صحیح ارائه دهند جوایزی اهداء خواهد شد. قرعه‌کشی تا پایان مهرماه انجام و ۲ آبان اسامی برگزیدگان اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha