رویداد «پیشگام» در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4003430
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

رویداد «پیشگام» در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری طرح «رویداد پیشگام» در کرمانشاه خبر داد و یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح را پیگیری مشکلات استان با هدف شناسایی راه‌کار‌های حل آن عنوان کرد.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری طرح «رویداد پیشگام» در استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح‌ها شناسایی مشکلات استان و یافتن راه‌کار‌های مناسب برای رفع آن‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت نیرو‌های جوان است.

وی افزود: یکی از رسالت‌های اجرای طرح‌های اجتماعی این سازمان، شناسایی مشکلات و پرداختن به آن برای رفع موانع پیش‌روی حل آن‌ها است چراکه معتقدیم باید شرایطی را ایجاد کنیم تا مسائل و مشکلات شناسایی و پس از شناخت دقیق آن‌ها ریشه‌یابی و به ارائه پیشنهاد‌های جدی برای حل آن‌ها اقدام کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حل مشکلات و رفع آن‌ها اراده جدی می‌طلبد و این امر موجب فهم دقیق ما از مشکلات شده و منجر به ارائه راه‌کار‌های اساسی در این زمینه خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه برای حل مشکلات باید با جسارت به مسائل ورود پیدا کنیم، اظهار کرد: رویداد پیشگام استفاده از ظرفیت جوانان را گوشزد می‌کند چرا که جوانان فهم عمیقی از مسائل داشته و می‌توانند راه‌کار ارائه دهند.

وی تأکید کرد: جوانان دغدغه‌مند باید در رفع مشکلات استان و شهر و محل خویش پیشگام باشند و از ظرفیت‌های آنان باید برای پیشرفت کشور به شیوه جدی و اساسی بهره بگیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان تصریح کرد: از جوانان ۱۶ تا ۳۰ سال استان برای حضور در این طرح دعوت می‌کنیم تا با تشکیل گروه‌های منتخب و شرکت در دوره‌های آموزشی مسیر شناسایی مشکلات و چگونگی ارائه راه‌کار برای حل آن‌ها را بیاموزند و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha