اعلام فراخوان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در البرز
کد خبر: 3998745
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

اعلام فراخوان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در البرز

مسئول سازمان بسیج رسانه البرز از اعلام فراخوان برگزاری ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا اول بهمن‌ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

اعلام فراخوان شرکت در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در البرز

محمدرضا موسوی‌زاده، مسئول سازمان بسیج رسانه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اعلام فراخوان برگزاری ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا اول بهمن‌ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، سازمان بسیج رسانه ارسال کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در بخش خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و عکس شرکت کرده و آثار خود را ارسال کنند.

این مسئول بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر یعنی در مجموع هر شرکت کننده حداکثر ۹ اثر و حداقل یک اثر برای جشنواره ارسال کند.

موسوی‌زاده محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را شامل امیدآفرینی، امنیت پایدار، روحیه جهادی و انقلابی دانست و گفت: آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت از دیگر محورهای جشنواره هستند.

مسئول بسیج رسانه البرز توضیح داد: بخش جذاب و متفاوت این جشنواره اضافه شدن بخش «طنز» است که علاقه‌مندان می‌توانند در این بخش در قالب مصاحبه، یادداشت و یا گزارش متنی شرکت کنند که این بخش به‌صورت جداگانه داوری می‌شود. در بخش طنز هر شرکت‌کننده می‌تواند سه اثر جدای از آن ۹ اثر یعنی در مجموع 12 اثر ارسال کند.

وی اول بهمن ۱۴۰۰ را آخرین مهلت ارسال آثار اعلام کرد و افزود: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را خواهند داشت که از ابتدای بهمن ۱۳۹۹ تا اول بهمن ۱۴۰۰ در رسانه منتشر شده باشند.

انتهای پیام
captcha