اجرای 30 ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در البرز
کد خبر: 3997486
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

اجرای 30 ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در البرز

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس اجرای بیش از 30 عنوان برنامه از جمله برگزاری یادواره شهدا و مسابقات در نظر گرفته شده است.

اجرای 30 ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در البرز

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به تداوم آثار و برکات هشت سال دفاع‌ مقدس در زندگی تمام اقشار جامعه، آشنایی نسل جوان با این مهم را مورد تأکید قرار داد و گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان از مهم‌ترین دستاوردهای جنگ هشت ساله به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هفته دفاع‌ مقدس فرصت مناسبی برای بازگو کردن دلاوری‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس در شرایطی که دشمنان جوانان این نظام را نشانه‌ گرفته‌اند، می‌تواند تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

این مسئول بر ضرورت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته دفاع‌ مقدس تأکید کرد و گفت: در طول این هفته برنامه‌های ویژه‌ای خواهیم داشت که توسط کمیته‌های مختلف اجرا خواهد شد.

رستمیان تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی مزار شهدا به‌صورت متمرکز، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری یاد‌واره شهدا و تجلیل از دانش‌آموزان نخبه و طلاب شاهد، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، برپایی مسابقات کتابخوانی مجازی و استفاده از پیام‌آوران ایثار در مراسم برای خاطره‌گویی و برگزاری مسابقات ورزشی( دارت، تنیس روی میز و...) اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد شهید البرز با بیان اینکه هر کدام از دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز به فراخور وظایف خویش برنامه‌های مختلفی برای هفته دفاع‌ مقدس تدارک دیده‌اند، افزود: با توجه به اهمیت دفاع مقدس و یادآوری مجاهدت‌ها و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در‌صدد هستیم فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی با حال و هوای دفاع‌ مقدس در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha