حمایت خیرین از دانش‌آموزان نیازمند البرزی
کد خبر: 3995514
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

حمایت خیرین از دانش‌آموزان نیازمند البرزی

دانش‌آموزان نیازمند ۳۰۰ مدرسه استان البرز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از سوی خیرین حمایت می‌شوند.

حمایت خیرین از دانش‌آموزان نیازمند البرزی

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: امسال برای سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان نیازمند ۳۰۰ مدرسه استان از سوی خیرین حمایت می‌شوند.

وی افزود: این تعداد مدرسه در مناطق محروم البرز شناسایی شده‌اند تا با کمک خیرین، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری استان بتوانیم به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه حدود ۲۶ هزار دانش‌آموز نیازمند در مدارس البرز مشغول تحصیل هستند، بیان کرد: برای تهیه و اهدای ملزومات مورد نیاز دانش‌آموزان در امور تحصیلی نیازمند کمک مردم نیکوکار و خیرین هستیم.

فهمیده با اشاره به اینکه برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، پویش «همکلاسی مهربان» و «جشن عاطفه‌ها» نیز برگزار می‌شود، افزود: خیرین کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش با شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ واریز کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در پایان با بیان اینکه ایثار و کمک به همنوع ریشه در فرهنگ غنی اسلامی ـ ایرانی این مرز و بوم دارد، گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیاز به مشارکت بیشتر خیرین در حمایت از دانش‌آموزان نیازمند هستیم.

انتهای پیام
captcha